Show je laatste aankopen #7

Tip omdat
Ik hier las dat velen anderen geinfluenced zijn. De forumhype in de bonus :balloon::+1::balloon::+1:

7 likes

716LaC0cr8L.AC_SX425
Verjaardagskorting van Samsung. Met gratis keyboard cover. Mijn ipad mini is best oud en werkt niet optimaal meer en was toe aan vervanging. Ik heb de versie gekocht met WiFi en 4G

5 likes

Even collectie compleet maken

8 likes

Zo leuk!

2 likes

Allebei van Asos

Van Made. Heel benieuwd wanneer het binnenkomt๐Ÿ˜‚

26 likes

Ja, klopt. Maar ik twijfel nog steeds haha. Zie dat ze stoelen in augustus is weer op voorraad komen, dus ik kan er nog even over nadenken.

Hopelijk kan je de stoelen snel halen!

airco:
image

Was helaas niet te vermijden, hoop minder van dit soort praktijken:

(zeer warme microstudio)

5 likes

image

image

6 likes

Haarborstel is opeens verdwenen (waarschijnlijk vind ik hem over een poosje wel weer), dus even gauw langs Kruidvat en een Tangle Teezer meegenomen

Valt me nog mee hoe fijn zoโ€™n miniatuurvariant is. :stuck_out_tongue:

6 likes

Yesssss!

@Gabbana Boozyshop!

2 likes

Nou hij is al geleverd, super snel en ik vind dit ook een leuke actie!

13 likes

@Vaiana @Kurisu

Ik doe met jullie mee. heb het net besteld. Ben zo klaar met al die wegwerp dingen.

5 likes

18 likes

Nou ik hoop dan dat ik net als Channing dan een kadopakket krijg als ze opeens veel orders krijgen.
tenor (6)

3 likes

Welke shop bestellen jullie bij? Die Bamboozy zelf?

1 like

13 likes

afbeelding afbeelding

Haha lol, zie nu al jullie duurzame alternatieven. Huda palette nu bij Veepee voor โ‚ฌ35 :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Na het lekke tent debacle (tent nieuw gekocht maar door productiefout was die lek. Was leuk in de regen in Noorwegen) een nieuwe tent en meteen een upgrade. Polykatoen en veel meer ruimte. Hopelijk gaat deze wel 10 jaar mee. Binnenkort meer kampeeraankopen.

109766 109765

46 likes

Oeh nice! Waar is deze van? Ik hou ook wel van kamperen :tent:

Het is deze:

Nooit gedacht dat ik zo veel geld zou uitgeven aan een tent.

4 likes