Show je laatste aankopen #7

Ja via die link die @Vaiana had staan, van Bamboozy zelf idd! Echt een leuke shop sowieso, ze hebben ook menstruatiecups en wasbare wattenschijfjes. Tof bedrijfje!

@Oprah haha als je het goed, doe het dan goed! :blush: wat zullen wij glad zijn straks joh

3 likes

Die is niet roze :joy: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Hopelijk bevalt ie! Wij zijn ook al een jaar naar deze tent aan t kijken :sweat_smile:

Ik heb mijn scheermesje ook binnen. Kan niet wachten om hem vanavond te testen! Hij is ook zwaarder dan ik had gedacht

2 likes

Leeeeuk ik ga met jou mee op vakantie haha

1 like

Ben zo benieuwd!

3 likes

Weer een lekker jurkie gevonden. Niet te lang niet te kort en stretch😁. Van de open32 (silvercreek).

43 likes

Ik zou echt willen dat een stijlvol persoon voor mij kon shoppen. :cry: Ik ben op zoek naar leuke jurkjes, maar ik vind niks waar ik echt enthousiast van word. Deze geeft me een beetje potloodventervibes maar vind ik wel een goede vorm hebben, op zich (hij heeft mouwtjes, een v-hals, knopen wat ik wel leuk vind en een fijne lengte):

Zal ik hem kopen?
  • Ja!
  • Nee!
  • Ik ga je helpen een leuk jurkje te vinden.

0 stemmers

5 likes

Vind m superleuk staan! Heb je geen last van zo’n gat door de knoopjes? Anders ga je je daar zorgen om maken en dan ga t niet dragen denk ik. Verder schattig, leuk jurkje, geen potloodventer vibes ;).

2 likes

Ik vind m heel leuk en het model staat je goed, qua taillehoogte en rok- en mouwlengte! Heb zelf alleen op nee gestemd vanwege het gapen aan de bovenkant, ik zou iets zonder knoopjes kopen.

4 likes

Haha dat gapen let ik niet eens op, het is echt mijn vloek bij alles wat knopen heeft en een maat groter heeft helaas precies hetzelfde probleem. :cry: Ik ben wel verrast door de positieve reacties, dank iedereen voor het antwoorden tot nu toe!

Ja heel bekend probleem! Als je het zelf niet storend vindt zou ik m lekker meenemen, want hij is idd erg leuk!

1 like

Hij staat je geweldig!!

1 like

Ik vind het je er leuk staan! :smiling_face_with_three_hearts: die kleur kun je ook prima hebben.

Afgaande op dit ene jurkje, denk ik dat je Josephine & co misschien ook wel een leuk merk kan vinden. Op Vinted kun je wel veel jurkjes vinden.

3 likes

Ik vind hem je heel goed staan, daarom heb ik op ja gestemd. Maar als je twijfelt, moet je jezelf misschien wel afvragen of je het vaak genoeg gaat dragen als je het koopt.

1 like

Me; ik ben een volwassen vrouw ik ga geen pusheen spullen meer kopen.
Also me on Vinted: Pusheen…

37 likes

Als volwassene mag je juist alles kopen wat je wil! Niemand die je tegenhoudt, enige voordeel aan volwassen zijn

27 likes

Samsoe & Samsoe winterjas voor 7 euro bij de kringloop :heart_eyes:

87 likes

De bank houdt me tegen

1 like

Als ik de bank ff snel afleid dan kan jij alles kopen wat je wil. Citroenen ofzo

3 likes