Ja via die link die @Vaiana had staan, van Bamboozy zelf idd! Echt een leuke shop sowieso, ze hebben ook menstruatiecups en wasbare wattenschijfjes. Tof bedrijfje!
@Oprah haha als je het goed, doe het dan goed! wat zullen wij glad zijn straks joh
Ja via die link die @Vaiana had staan, van Bamboozy zelf idd! Echt een leuke shop sowieso, ze hebben ook menstruatiecups en wasbare wattenschijfjes. Tof bedrijfje!
@Oprah haha als je het goed, doe het dan goed! wat zullen wij glad zijn straks joh
Die is niet roze
Hopelijk bevalt ie! Wij zijn ook al een jaar naar deze tent aan t kijken
Ik heb mijn scheermesje ook binnen. Kan niet wachten om hem vanavond te testen! Hij is ook zwaarder dan ik had gedacht
Leeeeuk ik ga met jou mee op vakantie haha
Ben zo benieuwd!
Ik zou echt willen dat een stijlvol persoon voor mij kon shoppen. Ik ben op zoek naar leuke jurkjes, maar ik vind niks waar ik echt enthousiast van word. Deze geeft me een beetje potloodventervibes maar vind ik wel een goede vorm hebben, op zich (hij heeft mouwtjes, een v-hals, knopen wat ik wel leuk vind en een fijne lengte):
0 stemmers
Vind m superleuk staan! Heb je geen last van zo’n gat door de knoopjes? Anders ga je je daar zorgen om maken en dan ga t niet dragen denk ik. Verder schattig, leuk jurkje, geen potloodventer vibes ;).
Ik vind m heel leuk en het model staat je goed, qua taillehoogte en rok- en mouwlengte! Heb zelf alleen op nee gestemd vanwege het gapen aan de bovenkant, ik zou iets zonder knoopjes kopen.
Haha dat gapen let ik niet eens op, het is echt mijn vloek bij alles wat knopen heeft en een maat groter heeft helaas precies hetzelfde probleem. Ik ben wel verrast door de positieve reacties, dank iedereen voor het antwoorden tot nu toe!
Ja heel bekend probleem! Als je het zelf niet storend vindt zou ik m lekker meenemen, want hij is idd erg leuk!
Hij staat je geweldig!!
Ik vind het je er leuk staan! die kleur kun je ook prima hebben.
Afgaande op dit ene jurkje, denk ik dat je Josephine & co misschien ook wel een leuk merk kan vinden. Op Vinted kun je wel veel jurkjes vinden.
Ik vind hem je heel goed staan, daarom heb ik op ja gestemd. Maar als je twijfelt, moet je jezelf misschien wel afvragen of je het vaak genoeg gaat dragen als je het koopt.
Als volwassene mag je juist alles kopen wat je wil! Niemand die je tegenhoudt, enige voordeel aan volwassen zijn
De bank houdt me tegen
Als ik de bank ff snel afleid dan kan jij alles kopen wat je wil. Citroenen ofzo