Show je laatste aankopen #7

De mouwen zien er een beetje gek uit in de foto, alsof de armsgaten half dichtgenaaid zijn? Of lijkt dat maar zo?

2 likes

Rare vraag maar blijven deze goed zitten? Ik draag altijd met dat teenstukkie

Geen rare vraag hoor! Ik draag ze nu 4 dagen non stop en ik vind dat ze heel goed blijven zitten (mits je de juiste maat hebt, uiteraard), maar als je wilt dat je Birkies supersecuur zitten kun je misschien de Milano kopen? Die zien er hetzelfde uit als de Arizona, maar hebben ook aan de achterkant een stuk!

1 like

Oh dankjewel, goeie tip!

1 like

Vintage! Er stond ook geen merk, dat is wel jammer omdat ik graag wil weten welk materiaal het is. @VickyViolence het is een echte korte kimono, die hebben vaak een gat tussen de twee stukken stof waar de mouw uit bestaat. It that makes sense haha :joy:

1 like

Spinning fiets

En menstruatie ondergoed

12 likes

Ik vind de kleuren van deze cover echt zo mooi hè haha, moet hem ook nog lezen!

1 like

Oh ja nu snap ik 'm, zoiets toch?

Ik hou van kimono-achtige vesten (is lang ook echt ‘mijn ding’ geweest) maar het is me opgevallen dat dit soort silhouetten bij mij iedere keer in de doneren-hoop terechtkwamen. Vind ze gewoon niet lekker zitten, denk ik.

2 likes

Klopt, dit is het idd. Wel erg jammer dat het niet lekker vindt zitten, want het creëert wel een heel ander en mooi silhouette vind ik. :smile: heb je een favoriet?

1 like

Ik heb er nu nog drie die ik heel vaak draag:

Deze van Zara de foto heb ik effe van Vinted gejat (de verkoper vraagt er verdorie € 80 voor haha), gekocht in 2017 ofzo denk ik?

en dit zijn mijn fesjun blog foto’s van toen ik nog een baby Vicky Violence was:

(Asos, 2014!!!)

(Zara, 2016)

Ze hebben allemaal ongeveer dezelfde snit, dichtbij een traditionele kimono maar wel met aflopende schouders en minder wijde mouwen.

(Haha ik draag deze outfits gewoon nog steeds he)

34 likes

Echt super leuk! Je poseert ook heel goed haha. Volgens mij is het ook allemaal comfortabel om te dragen. :blush:

3 likes

Celine zonnebril

35 likes

Ooooh die nike’s :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Ohh kun je laten weten hoe deze bevalt?

Ik ben ook op zoek en kom deze vaak tegen. Hij heeft alleen geen trainings programma’s he op dat losse computertje wat je erbij kan kopen? Bedenk jij dan zelf je trainingen?

Geel is altijd een goed idee.

3 likes

Wij hebben er geen computertje bij, dat ding leek niet zoveel toe te voegen. We hebben een houder voor een iPad en hebben een tv staan waarop CycleMasters (krijg je 1 maand gratis) op kan en wil peloton hierna proberen!
Heb al 1 keer er op gefietst :stuck_out_tongue_winking_eye: hij kan maar net voor mijn lengte ingesteld worden. Ik heb in verhouding iets langere benen dan bovenlijf en ben 1.68 m

1 like

Hoe valt dat jurkje qua grootte, en dan vooral qua boezem/taille?
Ik zit tussen twee maten in en twijfel welke maat ik moet bestellen.

1 like

Oh dat is wel goed om te weten want ik heb kortere benen en ben ook nog iets kleiner dan jij!!

Ik ga me eens verdiepen in dat cycle masters hoe dat werkt.

1 like

De grotere. Ik vind ze nogal strak vallen

1 like

Top, thanks!

1 like