Show je laatste aankopen #7

s-l640

IMG_20210711_111706

9 likes

Ik deed bij basic fit wel eens spinning (geen groepsles) en waren zelfde soort video’s! Zo door Franse dorpjes enzo, wel leuk.

Nog maar eens een Zalando-bestelling geplaatst nu er op de Belgische website extra korting op sale is haha.

Merken hebben blijkbaar begrepen dat we geen polyester meer willen, deze zijn allemaal van viscose! :smiling_face_with_three_hearts:

Superdry (haha niet verwacht dat ik ooit iets van dat merk zou kopen)

s.Oliver

Edited

En de allermooiste :heart_eyes:

van Ivy & Oak

Vooral die laatste MOET passen :triumph:

18 likes

Als dat Superdry-topje binnenkomt zou ik geneigd zijn om het hele kledingstuk meerdere keren te inspecteren omdat ik het gewoon niet vertrouw als er niet ergens hun Aziatisch-uitziend lettertype merknaam opstaat. :joy:

6 likes

Hahahaha 🥲

Hier kan ik nog net mee leven.

7 likes

Ik volg sinds drie weken Pamela Reifs sportschema’s en doe braaf haar video’s na zonder uitrusting, want op een yogamat en gewichtjes van 1 kg heb ik niks. Nu ben ik ben volgens mij wel klaar voor het gebruik van een ~booty band~!

Ik hoop dat mijn pannenkoekenbillen een pannenkoekenhoopje willen worden!

14 likes

9 likes

Mooie jurk om straks weer te shinen op het werk na 9 maanden thuis te hebben gezeten.

57 likes

Volgens mij heeft Les Mills ook spin trainingen in hun app

14 likes

En zeggen ze dan op hoeveel weerstand je je fiets moet zetten of bedenk je dat er zelf bij?

1 like

Je hebt gewoon een draaiknop en dan zeggen zie in de video draai naar rechts of draai naar links :stuck_out_tongue_winking_eye: Toen ik het bij basic fit deed was dat hetzelfde. Op YouTube staan ook wat CycleMasters video’s!
Hoe ben jij dat dan gewend?

@apeiros ja er is aanbod genoeg, we kunnen even vooruit! :grin:

1 like

@Bambam jaaaaa love Cyclemasters (vroeger Club Virtual :smile: ) Ik heb ook zo’n soort spinning bike en zit er drie keer per week op. Echt heerlijk om zo te sporten! Zou wel spinning schoenen aanraden, dat heeft mijn ritjes echt verbeterd.

1 like

Oh echt, wat maakt dat dat fijner is? En zijn die schoenen universeel of moet ik dan nog ergens op letten? Oja club virtual, misschien heette het bij basic fit ook wel zo. Ik heb veel pijnklachten en kan dan niet altijd goed lopen maar fietsen lukt meestal wel dus helemaal zin om toch fitter te kunnen worden ondanks de beperkingen van mijn lichaam!! Zin om morgen weer erop te gaan!

Ze hebben een hard voetbed, en dat zorgt voor stabiliteit bij duwen en trekken. Zou een schoen nemen met SPD-PD zodat je ook eventueel clips kunt toevoegen op je fiets waardoor je niet in de toeclip hoeft. Dat fietst namelijk minder lekker en is ook niet fijn voor je knieën!

1 like

Ik had schoenen van Ted baker via de Bijenkorf gekocht. Maar de kwaliteit is echt heel erg slecht. Ik heb ze vergoed gekregen. Dus maar even nieuwe gekocht :blush:

10 likes

Jeej mijn nieuwe trui past. Ik ga hier nu in wonen.

3 likes

Beschrijving boek

16 likes

Het jasje

19 likes

(concealer)

12 likes