Show je laatste aankopen #8

Ik had m al in het zwart, nu de witte erbij met korting.

9 likes

Ja het is echt vreselijk hè. hate to say it maar die deurtjes zijn echt het ergste

Bij ons was er ook nog een productiefout waardoor de deurtjes niet goed pasten, steeds nieuwe opgestuurd gekregen dus we hebben nu 6 deurtjes thuis en dan nog 3 op het dressoir zelf :joy: hopelijk vergaat het jou beter

3 likes

Sleutels! Voor pasjes vind ik de key pouch handiger

1 like

Nieuwe enkelbrace omdat ik al 3 maanden rondloop met een ingescheurde enkelband 🥲

image

Nieuwe sfofzuigermond, de oude was helemaal versleten.

6 likes

We gaan maar weer eens puzzelen!

6 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Pakketjes irritaties

We hadden al een heattech blanket, maar wilde nog een want mijn vriend steelt m steeds. Plus voor ons beide een shirt voor de koude dagen :blush:

9 likes

Gebruik je die dan op de bank of in bed? Ik heb het snachts soms erg koud en vraag me af of dit zou helpen bovenop mijn gewone dekbed

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Serviesje van de action

Met ook nog grote borden, ontbijtborden en kommetjes

20 likes

Noise cancelling koptelefoon van de Action. Deels om te testen voor de blog en deels uit nieuwsgierigheid

12 likes

Prachtig zo met de schaduw van de takken/bloemen!

3 likes

Ik denk dat je zo’n deken dan beter onder je dekbed kan doen, direct op de huid/pyjama. Meestal met verwarmende of verkoelende stoffen werkt het beter als je het dicht op je lichaam draagt.

1 like

Ik doe het juist onder mijn dekbed :smiley: het reguleert de warmte echt heerlijk!

2 likes

Oh wow, ben heel benieuwd hoe deze je bevallen!

Ik heb niet veel hoge verwachtingen voor 30 euro, maar wie weet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Jumpsuit van Monki via Vinted

53 likes

Er was eind december een kortingsactie bij veneta maar dat zag ik pas toen we op vakantie waren. Dus mailde ik of we in januari konden meten en dan toch korting, en dat kon :partying_face: dus nu in totaal bijna 100 euro korting gehad op twee rolgordijnen en 2 top down plissegordijnen. Super content haha.

18 likes

~ NEW YEAR NEW ME ~

31 likes

Mooi ding! Welk merk is dit?

2 likes