Show je laatste aankopen #8

Oeh toffe shirts! Ik heb er gelijk ook wat besteld, twee voor m’n vriend voor z’n verjaardag en twee voor mezelf.

Voor vriend:

Voor mezelf:

Ik zie nu pas dat ze allemaal van Pokémon zijn, haha.

18 likes

Ook erg leuk!! (Die tweede heb ik ook over getwijfeld) Er was zoveel keuze!!!
Waren ook 4 shirts voor €10,— maar wil ook graag even de kwaliteit eerst zien.

2 likes

Set van twee armbandjes van Shashi, via Shopbop. € 35 voor verzenden en invoer maar ik moest ze hebben :woman_facepalming:

34 likes

15 likes


Alocasia Zebrina


Epipremnum Pinnatum Aureum - Scindapsus


Gezellige pot

Alles via plantje.nl

21 likes

Luchtzuivering en -bevochtiging

Via https://www.ing.nl/punten/productdetail/1000591

11 likes

En hoe bevalt dit? Ben benieuwd of het fijn werkt ipv lunges squats oid. Die doe ik toch verkeerd.
Heb nu gewichten gekocht en had een hometrainer dus misschien is zoiets wel fijn voor erbij.

Ah dankjewel voor de snelle reactie. Jij en je vriend hebben dus al veel fitness ervaring zo te horen. Denk je dat het voor een beginner wel wat is dus?

Dit wil ik ook eens aanschaffen, ik heb continue verkoudheid/ last van allergie en dit zou moeten werken. Alleen niet meest sexy cadeau voor jezelf :rofl:

1 like

Ah oke dankjewel voor het advies!! :grin:

Mocht je er eentje willen kopen, ik heb er eentje beschikbaar! Vond het wel een fijn ding maar thuis krachttraining doen vind ik gewoon heel onbevredigend :sweat_smile:

Ik pb jou :grin:

1 like

Haha nee :joy: Maar je hebt ook alleen zuivering of alleen bevochtiging en die zijn wat kleiner en goedkoper. Misschien is de drempel dan wat minder hoog :stuck_out_tongue:

1 like

Is iemands lush bestelling al verzonden? Heb nog gren track & trace. Is heel druk bij de post dus snap wel dat het langer duurt, maar benieuwd of mijne de enige is of dat iedereen dit heeft.

Las er even overheen dat het idd twee verschillende modellen zijn, heb zelf de Libra H2O ipv de Libra 2. Zag er op het eerste gezicht precies hetzelfde uit haha. Zie dat de 2 ook geschikt is voor luisterboeken, ben benieuwd of dat wat is.

1 like

Ik had mijn bestelling na twee dagen al! Misschien dat het nu langer duurt vanwege oud en nieuw?

3 likes

Ooh! Welke dag jij besteld?

2 likes

Woensdag geloof ik! Heb het gisteren ontvangen.

2 likes

Wat gek! Ik ook woensdag. Jij wel track & trace toen het verzonden werd?

20 likes