Show je laatste aankopen #8

Timberland volgens mij?

4 likes

Timberland malibu waves! Ze zijn een forum hype geweest. Ik heb ze ook en zitten inderdaad heerlijk. Ze zijn wel smal en ze raden aan om een maat groter te nemen.

3 likes

Ik doe 1x per week. Een week lang lijkt me wel heftig, want je werkt niet onder de beste arbeidsomstandigheden om het zo maar te zeggen. Ik heb na mijn les wel altijd een beetje spierpijn (armen en schouders) en rugpijn. Daar staat wel tegenover dat je snel leert als je vaak kort na elkaar draait.
Ik overweeg zelf wel een keer een keramiekvakantie naar Frankrijk te boeken een keer. Draaien onder de zon met wijn en kaas :heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Ik heb ze ook al twee zomers door dit forum. Ze zitten nog steeds top

2 likes

Maar:

Als je deze föhn voor 550 koopt, en je verkoopt hem weer voor 450 (dat is het minste wat er nu voor gevraagd wordt) dan heb je plezier gehad voor 100.

Deze föhn behoudt zijn waarde, en een nieuwe föhn kost ook zo 100 euro en is mogelijk eerder kapot, minder mogelijkheden en minder garantie.

Zo. Je hebt het nu voor jezelf goedgepraat.

Thank me later :grin::grin:

17 likes

image

Vintage patroon om m’n eigen trouwjurk te naaien! Ik vind de geschulpte hals zooo mooi. Kan niet wachten tot ie binnenkomt, zodat ik een proefmodel kan gaan maken (en we hebben nog geen eens een datum oeps).

44 likes

Je kan beter oefenen en hem perfectioneren, dan dat je later aan het afraffelen bent en het mislukt

4 likes

Deel drie :triumph:


Jurk van Sissel Edelbo, model Monaco, in deze kleur:

Dit was altijd al mijn plan B. Hij kost veel meer dan ik eigenlijk wou uitgeven (€ 200 :smiling_face_with_tear:) maar als hij zo mooi zit als mijn andere jurk van het merk (model Juno) dan heb ik wel weer een outfit voor de komende 20 gelegenheden.

40 likes

wow deze is echt prachtig

4 likes


Sandalen waren een thesis cadeau, laarzen waren gewoon goede aanbieding :smiling_face_with_tear:

17 likes

waar?

2 likes

Zalando, van 200 naar 99,95 :partying_face:

Had wel de laatste in mijn maat (40)

4 likes

Dit zijn mijn favoriete schoenen! Zo comfortabel ook!

3 likes

Heel chill, heb net een ticket gevonden op Ticketswap voor €76 dat origineel €90 kostte, terwijl het bijna helemaal uitverkocht is :sweat_smile:
Ben naar haar vorige tour geweest, had diezelfde dag toen een lichte hersenschudding opgelopen maar wilde het toch nog meemaken en was het echt 100% waard

29 likes

Jogger van ninepine

17 likes

Ben heel benieuwd of deze zo luchtig zijn als ze er uit zien!

4 likes

Gaat mee op vakantie :sun_with_face:

10 likes

Haha is dit die van de instagram ad die me steeds achtervolgt?

5 likes

Ja mij stalkt dat merk wel, ben eigenlijk ook benieuwd @Pinky! Laat je weten hoe hij bevalt?

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Show je laatste aankopen #8 (Deel 4).