Show je laatste aankopen #8

Ik ga ‘m terugsturen. Het materiaal voelt heel prettig aan, maar vind de broek heel dik en zwaar als ik hem aan heb. De band om m’n buik is ook dik, wat ongemakkelijk zit en heel warm voelt. Ook zit het elastiek zo strak om m’n enkels dat ik hem maar moeilijk uit krijg. Niet handig als er straks een buik in de weg zit :laughing:

Ik heb met Paypal betaald. Via Paypal kon je toch retourneren zag ik iemand laatst noemen (anders moet ik betalen)? Edit: heb het gevonden :+1:t2:

4 likes

Dat pak :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Eerst afscheid nemen van je tepels

2 likes

Wilde het al op en tijdje proberen en nu 20%korting bij douglas, ben heel benieuwd

12 likes

9 likes

19 likes

Leuk!! Ik heb deze met een andere print en mijn innerlijke ekster wordt steeds weer gelukkig van de glittersteentjes

3 likes

Zit de ceintuur los? Of vastgestikt aan de zijkant?

2 likes

Zit los! Zit door twee dunne lusjes.

2 likes

image

Dikke korting bij de ING puntenwinkel, heel blij mee.

11 likes

Eindelijk zomersportkleding gevonden waar ik me niet met moeite in hoef te wurmen.

Beha van Odlo en broekje van Nike.

7 likes

Ik zie wel vaker Rains tassen die er al heel slecht uitzien, maar dacht missh zijn die enorm veel gebruikt. Kwetsbare stof dus wel

4 likes

ah shit ik had je moeten waarschuwen want ik heb dezelfde fout gemaakt.

4 likes

Ik weet niet wat je budget is, maar ik heb een leren van Burkley gekocht voor kantoor. Bevalt heel goed!

4 likes

Ik heb hem nu binnen en ik vind hem echt geweldig, prachtige kleur! Hopelijk ben jij er ook nogsteeds blij mee! :heart_eyes:

5 likes

19 likes

In Amsterdam is een super leuke man die me laatst echt heel chill heeft geholpen. Heel relaxed en nam alle tijd.

Misschien daar eens naartoe? :grimacing:

5 likes

Ik ben in maastricht en utrecht heel goed geholpen. Maar toen had ik ook al vooronderzoek gedaan. En ik zei gewoon hoi ik wil dat en dat :joy:

1 like

Alles h&m

19 likes

Ja irritant is dat daar he!!! Ik zou ook echt graag eens willen dat ze me full face voordoen met tips en dan wil ik echt veel kopen maar ze nodigen niet echt uit daar

4 likes