Show je laatste aankopen #8

Wooo geweldig :heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Ja omg was zo blij dat ze mn maat nog in de winkel hadden!

1 like

Is echt een heel fijn ding! Ik haal een heel stuk minder haren van die borstel na het wassen+ borstelen dan met een normale borstel met balletjes

5 likes

18 likes

image

Echt dramatisch op het moment

16 likes

Dit boek net besteld na vele lovende recensies te hebben gelezen :slight_smile:

13 likes

Ohh dit boek is zo heartbreaking

7 likes

ik heb mijn eerste salaris van mijn eerste grote mensen baan binnen, dus;

Tamaris via Zalando

Cosmoparis via de zalandolounge

46 likes

Mooi, waar zijn de laarsjes van?

8 likes

Heel benieuwd naar :+1:

5 likes

Heb je die lip treatment al geprobeerd? Ben vrij wanhopig op dit moment namelijk, dus benieuwd of het wat is!
Zelfs mโ€™n eight hour cream en blistex doen hun werk niet nu

Nee, is voor mij ook de eerste keer! Ik kreeg hem aangeraden van een forumvriendin haha, werkt heel goed bij haar en ik hoop dus ook bij mij. :sweat_smile:

7 likes

Heb je al eens pure lanoline geprobeerd? Dat werkt voor mij heel goed. Een bekende zalf is Purelan, maar het Kruidvat heeft daar een dupe van voor een fractie van de prijs (de Mama Care Tepelcreme, die ook zeer goed werkt als lippenbalsem :joy:).

9 likes

Lippenbalsem met manuka honing van Holland and Barret! Toen de vellen tot aan mijn kin hingen was dit het enige dat hielp.

6 likes

Ja dit werk toch vaak het beste inderdaad

4 likes

Haha ik gebruik deze ook voor mn lippen werkt top idd :joy::+1:

2 likes

Deze moet je hebben. Ik ken niemand met zulke dramatische lippen als ik. Deze werkt echt fantastisch.

5 likes

H

22 likes

x2 | 1x

By1oak

Oren upgraden

12 likes

Wow thanks voor de tip! Ik had deze nog dicht liggen want wou eerst Med plus opmaken, maar omdat mn lippen zo een drama zijn vanochtend toch maar opgesmeerd en het is al zoveel beter na 3 uur :scream:

5 likes