Show je laatste aankopen #8

Opnieuw gekocht :drooling_face:

16 likes

Wow met vr bril? Gaat dat niet zweten? Nog nooit van gehoord, grappig

3 likes

Ben benieuwd

12 likes

Voor mijn vriend besteld die gek is op otters

(Icebreaker)

44 likes

Voor aan de muur :smiling_face_with_three_hearts:

Via Etsy: PietenKees

49 likes

Thanks voor deze tip, gisteren gekocht (dus hierbij mijn meest recente aankoop) en de meeste vellen zijn verdwenen nu al!!

9 likes

24 likes

Zag dat je bij boerschappen weer appelsap kon bestellen dus gelijk vier dozen besteld.

10 likes

Nieuwe veja’s in een gezellig lente kleurtje :cherry_blossom:

Dit boek bij de boekhandel, vooral studie gerelateerd dus ben benieuwd of er nog nieuwe informatie in staat!

16 likes

Deze vandaag bij de Skins gekocht.

En ik schaam me dood en ik hoop oprecht dat ik hier vrijwel niks van leuk vind op 2 of 3 dingen na, maar ik kan me echt niet inhouden en ik was op zoek naar 1 ding en eindig hiermee:

Mango

Zara:

29 likes

Deze broek. Gelijk in twee kleuren want hij zat echt perfect. Vooral ook goede billen erin.

Van TheSting

14 likes

Maar dan in de sale gescoord

image

9 likes

6x diepe borden, 6x dinerborden, 6x soepkommen en 2x ovalen schalen in zwart reactief glazuur van de Hema:

Ik wilde eigenlijk de taupe kleur maar mijn vriend had liever wat neutralers. Nog steeds heel blij mee, though :heart_eyes:

En bij de AH in de koopjeshoek deze chille pannen voor een goeie prijs gevonden:

BK Flow Cool 20cm kookpan voor 20 euro

BK Flow Cool 16cm steelpan voor 15 euro

24 likes

Deze jurk die ik op 2 bruiloften ga dragen.
Ja ook op de bruiloft met de eis dat we in het wit/zilver komen :fu:.

116 likes

Mooie jurk. Zilveren clutch erbij en ik zeg klaar

15 likes

Gewoon rare belichting op laten komen en het lijkt vanzelf zilver.

4 likes

Super mooi!!

4 likes

@crazyvibes Nog even over die Burt’s Bees: Heb hem gisteren binnengekregen en het lijkt goed te helpen! Voor overdag ga ik de tip van @Bathwater / @Yzile halen, omdat die Blistex voor mij niet genoeg helpt.

5 likes

1592534

https://www.coolblue.nl/product/884879/fitbit-sense-grijs-panzerglass-fitbit-sense-versa-3-screenprotector-glas-zwart.html

huidige fitbit wordt steeds sneller leeg. klaar mee. nieuwe besteld.

10 likes

Hopelijk helpt dit tegen mijn chronische verkoudheid/allergieën :pensive:

11 likes