Opnieuw gekocht
Wow met vr bril? Gaat dat niet zweten? Nog nooit van gehoord, grappig
Thanks voor deze tip, gisteren gekocht (dus hierbij mijn meest recente aankoop) en de meeste vellen zijn verdwenen nu al!!
Nieuwe veja’s in een gezellig lente kleurtje
Dit boek bij de boekhandel, vooral studie gerelateerd dus ben benieuwd of er nog nieuwe informatie in staat!
Deze vandaag bij de Skins gekocht.
En ik schaam me dood en ik hoop oprecht dat ik hier vrijwel niks van leuk vind op 2 of 3 dingen na, maar ik kan me echt niet inhouden en ik was op zoek naar 1 ding en eindig hiermee:
Mango
Zara:
Deze broek. Gelijk in twee kleuren want hij zat echt perfect. Vooral ook goede billen erin.
Van TheSting
6x diepe borden, 6x dinerborden, 6x soepkommen en 2x ovalen schalen in zwart reactief glazuur van de Hema:
Ik wilde eigenlijk de taupe kleur maar mijn vriend had liever wat neutralers. Nog steeds heel blij mee, though
En bij de AH in de koopjeshoek deze chille pannen voor een goeie prijs gevonden:
BK Flow Cool 20cm kookpan voor 20 euro
BK Flow Cool 16cm steelpan voor 15 euro
Deze jurk die ik op 2 bruiloften ga dragen.
Ja ook op de bruiloft met de eis dat we in het wit/zilver komen

Mooie jurk. Zilveren clutch erbij en ik zeg klaar
Gewoon rare belichting op laten komen en het lijkt vanzelf zilver.
Super mooi!!
@crazyvibes Nog even over die Burt’s Bees: Heb hem gisteren binnengekregen en het lijkt goed te helpen! Voor overdag ga ik de tip van @Bathwater / @Yzile halen, omdat die Blistex voor mij niet genoeg helpt.
huidige fitbit wordt steeds sneller leeg. klaar mee. nieuwe besteld.