Show je laatste aankopen #8

Wit en zilver? Ik kan me voorstellen dat dat ongemakkelijke kleuren zijn om te dragen.

@Karl_Lagerfeld je kan niet in iemands portemonnee kijken. Als ik kan kiezen tussen een makkelijke kleur of iets wat ik niet snel bog een keer zou dragen, dan is de keuze makkelijk gemaakt

13 likes


Voor 0.25 cent bij de vomar en dat in maart! ( restanten denk ik nog) Heerlijk :slight_smile:

27 likes

Zijn ook niet mijn kleuren, maar het is dan ook niet mijn bruiloft. Je kunt eventueel ook een jurk lenen of huren.

7 likes

Ja ik zou persoonlijk ook geleend hebben, maar ja geen idee wat de reden van @anon73473962 is

5 likes

Haha ja als ik wit en zilver zou dragen dan zie ik er zo uit:

Wel leuk voor op je feest natuurlijk, iemand die eruit ziet als spook. Maar dat staat me gewoon echt niet.

Ik zou trouwens wel proberen om me zo goed mogelijk aan de dresscode te houden door bv accessoires te lenen van iemand of een kleur te kiezen die er dichtbij ligt (of bv deels iets wits te dragen), maar ik zou geen hele outfit kopen in een kleur die me 1 niet staat en 2 die ik verder nooit meer zou dragen.

11 likes

En als de dresscode wit/zilver is kan het dus zijn dat de bruid bijvoorbeeld zelf in blauw gaat? Dan is het wel beetje awkward lijkt me

7 likes

Ja of al voor dit jaar.

2 likes

Kies bij een dresscode op zijn minst een kleur uit die vrijwel iedereen wel staat :smiling_face_with_tear:

10 likes


Ja ik kom zo dan hoor! Is wit en zilver.

Omg als ik ongesteld zou zijn zou ik echt janken

23 likes

Maar dat is wel lastig, ik denk dat er bij elke kleur wel mensen zijn die hem niet willen dragen, of niets kunnen vinden dat bij ze past.

2 likes

Het beste is gewoon geen dresscode haha, probleem opgelost!

6 likes

Yesss goede aankoop! :heart_eyes:

5 likes

Met helemaal geen dresscode heb je dan wel weer het risico dat er mensen zo komen :joy:

Kan me ook wel voorstellen dat je daar niet echt blij mee bent :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ja dat denk ik wel. Of ze wil gewoon dat iedereen hetzelfde draagt en komt zelf ook in het wit. En dan gaat iedereen kijken naar die ene in de blauwe jurk

Doet het vast goed op de foto’s

12 likes

Ja dit zie ik heel veel, je hebt gelijk haha. :joy: Dan maar gewoon chique/netjes, maar wel in een kleur waar de persoon zich goed in voelt.

5 likes

Kan ik inderdaad niet. Maar een blauwe off shoulder jurk met split tot je kruis is ook niet echt een everyday dress

26 likes

Ik vind een kleureneis echt stom voor een bruiloft. Dresscode als cocktail oid kan ik me prima in vinden. Vind het wel stoer dat je er schijt aan hebt, @anon73473962, zou me zelf heel ongemakkelijk voelen als de rest van de gasten zich wel aan wit/zilver houdt.

13 likes


4 likes

Maar het gaat in dit geval specifiek over een jurk die naar twee bruiloften gedragen gaat worden. Ik denk dat het nog veel meer aso gevonden wordt om naar die andere bruiloft in een witte jurk te gaan. (en die blauwe jurk kun je nog aankleden met zilveren of witte accesoires)

4 likes

Tsja, iedereen is anders.
Ik hoef überhaupt geen bruiloft trouwens, of een ander feest met een dresscode, maar ik kan me best voorstellen dat iemand het niet leuk vindt als iemand in sandalen met sportsokken (zonder medische reden oid uiteraard) op hun bruiloft verschijnt. Ook al is de aanwezigheid het belangrijkste.
Het was ook niet zo serieus bedoeld trouwens.

Edit: dit is trouwens niet helemaal waar wat wat ik zeg, ik vind verkleedfeestjes leuk dus ik heb soms wel feestjes met een dresscode. Maar ja, als iemand zich daar dan niet aan houdt omdat ze verkleedfeestjes niet leuk vinden kan ik me daar ook niet echt druk om maken.

4 likes