@anon18225511 ik vond toch dat ik niet zonder kan
De bruid vroeg toch om best basic kleuren? Ik ben het (dan) helemaal eens met @Karl_Lagerfeld
Als je een blauwe jurk kunt kopen kun je ook een witte kopen lijkt me
Wit en zilver? Ik kan me voorstellen dat dat ongemakkelijke kleuren zijn om te dragen.
@Karl_Lagerfeld je kan niet in iemands portemonnee kijken. Als ik kan kiezen tussen een makkelijke kleur of iets wat ik niet snel bog een keer zou dragen, dan is de keuze makkelijk gemaakt
Zijn ook niet mijn kleuren, maar het is dan ook niet mijn bruiloft. Je kunt eventueel ook een jurk lenen of huren.
Haha ja als ik wit en zilver zou dragen dan zie ik er zo uit:
Wel leuk voor op je feest natuurlijk, iemand die eruit ziet als spook. Maar dat staat me gewoon echt niet.
Ik zou trouwens wel proberen om me zo goed mogelijk aan de dresscode te houden door bv accessoires te lenen van iemand of een kleur te kiezen die er dichtbij ligt (of bv deels iets wits te dragen), maar ik zou geen hele outfit kopen in een kleur die me 1 niet staat en 2 die ik verder nooit meer zou dragen.
En als de dresscode wit/zilver is kan het dus zijn dat de bruid bijvoorbeeld zelf in blauw gaat? Dan is het wel beetje awkward lijkt me
Ja of al voor dit jaar.
Kies bij een dresscode op zijn minst een kleur uit die vrijwel iedereen wel staat
Maar dat is wel lastig, ik denk dat er bij elke kleur wel mensen zijn die hem niet willen dragen, of niets kunnen vinden dat bij ze past.
Het beste is gewoon geen dresscode haha, probleem opgelost!
Yesss goede aankoop!
Met helemaal geen dresscode heb je dan wel weer het risico dat er mensen zo komen
Kan me ook wel voorstellen dat je daar niet echt blij mee bent
Ja dat denk ik wel. Of ze wil gewoon dat iedereen hetzelfde draagt en komt zelf ook in het wit. En dan gaat iedereen kijken naar die ene in de blauwe jurk
Doet het vast goed op de foto’s
Ja dit zie ik heel veel, je hebt gelijk haha. Dan maar gewoon chique/netjes, maar wel in een kleur waar de persoon zich goed in voelt.
Kan ik inderdaad niet. Maar een blauwe off shoulder jurk met split tot je kruis is ook niet echt een everyday dress
Ik vind een kleureneis echt stom voor een bruiloft. Dresscode als cocktail oid kan ik me prima in vinden. Vind het wel stoer dat je er schijt aan hebt, @Barbamama, zou me zelf heel ongemakkelijk voelen als de rest van de gasten zich wel aan wit/zilver houdt.