Ik heb geen bruiloft maar wel een jurkje gekocht
(van Aje)
Goeie bruiloftoutfit
Dan ben ik maar een aso. Ik heb geen budget om voor twee bruiloften twee verschillende jurken te kopen. Ik had deze al op het oog tot ineens een kleureis kwam die niet eens vermeld stond op de uitnodiging e.d. Daarnaast draag ik never nooit wit en doe ik niks meer met die jurk. Dit wilt niet zeggen dat ik geen assecoires heb kunnen lenen die wél wit/zilver zijn zoals een witte blazer, armbanden en clutch.
Daarnaast heb ik rond gevraagd voor witte jurken in mijn kring en de kring van mijn vriend maar ik ben geen maatje S dus dat hield ook al snel op.
@Atlas de bruid gaat in het rood.
En iedereen mag zijn mening hebben, het bovenstaande is alleen een verklaring waarom ik hiervoor gekozen heb. En je mag me 100% een aso vinden.
Oprechte vraag, ga je hier ook in zwemmen? Of meer paraderen op het strand? Ik zou echt als de dood zijn met deze bikini
Eh, ja? Ik koop bikini’s om te kunnen zwemmen, niet alleen om mee te paraderen
O nee was niet vervelend bedoeld!! Ik ga het liefst in lange mouwen en een sportbroekje zwemmen dus trek je van mij niets aan vroeg me alleen af of het stevig zit
London shoplog
Marks & Spencer
Sainsbury’s
Muji en Boots
Bonusfoto: probeerde nog alles op een foto te krijgen maar niet echt gelukt
Oke ja ik kan er met mn hoofd niet bij dat je dat echt gaat doen. Maargoed je zult iig lekker opvallen samen met de bruid
Jullie kunnen de Nederlandse vlag vormen op de bruiloft!! Bruid in het rood aan de ene kant, alle gasten in het wit ertussen en jij in het blauw aan de andere kant!
LOVE
Stelletje bridezilla’s hiero.
Het is in elk geval wel duidelijk dat dresscodes vooral zorgen voor uitsluiting, net als van oudsher. Niet mijn idee van een feestje.
Na 2 jaar toch overstag gegaan
en een leuk hoesje
Ik gebruik mijn ereader echt in fases, maar ik koop standaard bijvoorbeeld van Stormlight Archive ook een ebook, zooooveel chiller dan Ga je hoe dan ook wel plezier van hebben
toiletrolhouder van wit metaal, met een plakstrip zodat ik niet hoef te boren.
na 10 jaar armoedig geleefd te hebben zonder toiletrolhouder eindelijk een beetje luxe in mijn leven
Lekker miep
Ik vind dit ook stom om te lezen, en als je ‘het internet’ mag geloven vinden best veel mensen het helemaal niet leuk om naar een bruiloft te gaan. Ik ga deze zomer trouwen en ik zou het echt kut vinden als sommige gasten met tegenzin zouden komen. Kom dan niet, even goede vrienden. En nee, ik heb geen draconische dresscode, gewoon een ontspannen samenzijn in een strandtent met lekker eten en drinken En iedereen is daggast, dus ook geen gezeur dat iemand wel verwacht wordt voor de ceremonie maar niet mee mag eten en wel voor het feest kan komen opdraven.