Ook bij een dresscode zoals “cocktail” horen bepaalde kleuren.
Nou ik wel hoor, en we hebben ook nog altijd de foto’s met diegenen erop die in tuinbroek kwamen (not kidding). Vond het echt heel aso, wij hadden veel moeite gedaan om een mooi feest te organiseren, dan kun je op zijn minst proberen een beetje netjes voor de dag te komen. En dat hoeft echt geen fortuin te kosten, een leuk jurkje heb je ook bij h&m (of vinted of je leent iets)
Echt? Nooit geweten. Voor mannen wel, maar ik had het alleen over mezelf en dacht dat bij vrouwen alle kleuren geaccepteerd zijn binnen deze dresscode.
Ik heb liever dat mensen zich lekker voelen in wat ze dragen, dat lijkt me veel belangrijker dan dat het op de foto’s mooi bij elkaar past. Plus fucking aso om je gasten nog ff extra op kosten te jagen. Bruiloft (incl vrijgezellenfeest, reiskosten, evt overnachting en cadeau) is al duur zat voir je gasten.
Ja, ben ik ook wel met je eens
edit: maar ik snap ook dat @Zora het niet leuk vindt dat er iemand in een tuinbroek kwam.
Goeie bruiloftoutfit ![]()
Dan ben ik maar een aso. Ik heb geen budget om voor twee bruiloften twee verschillende jurken te kopen. Ik had deze al op het oog tot ineens een kleureis kwam die niet eens vermeld stond op de uitnodiging e.d. Daarnaast draag ik never nooit wit en doe ik niks meer met die jurk. Dit wilt niet zeggen dat ik geen assecoires heb kunnen lenen die wél wit/zilver zijn zoals een witte blazer, armbanden en clutch.
Daarnaast heb ik rond gevraagd voor witte jurken in mijn kring en de kring van mijn vriend maar ik ben geen maatje S dus dat hield ook al snel op.
@Atlas de bruid gaat in het rood.
En iedereen mag zijn mening hebben, het bovenstaande is alleen een verklaring waarom ik hiervoor gekozen heb. En je mag me 100% een aso vinden.
Oprechte vraag, ga je hier ook in zwemmen? Of meer paraderen op het strand? Ik zou echt als de dood zijn met deze bikini ![]()
Eh, ja? Ik koop bikini’s om te kunnen zwemmen, niet alleen om mee te paraderen ![]()
O nee was niet vervelend bedoeld!! Ik ga het liefst in lange mouwen en een sportbroekje zwemmen dus trek je van mij niets aan
vroeg me alleen af of het stevig zit
London shoplog
Lipgloss
Liquid oogschaduw
Brow pen
Concealer
Marks & Spencer
Sainsbury’s
Muji en Boots
Bonusfoto: probeerde nog alles op een foto te krijgen maar niet echt gelukt
Oke ja ik kan er met mn hoofd niet bij dat je dat echt gaat doen. Maargoed je zult iig lekker opvallen samen met de bruid
Jullie kunnen de Nederlandse vlag vormen op de bruiloft!! Bruid in het rood aan de ene kant, alle gasten in het wit ertussen en jij in het blauw aan de andere kant!
![]()
LOVE
Stelletje bridezilla’s hiero.
Het is in elk geval wel duidelijk dat dresscodes vooral zorgen voor uitsluiting, net als van oudsher. Niet mijn idee van een feestje.

Na 2 jaar toch overstag gegaan ![]()

en een leuk hoesje











