Show je laatste aankopen #8

Cleopatra en Lilith kettingen van Awe Inspired :relaxed:

Wil ze zo gaan dragen:

24 likes

Overnachten op grote hoogte :slight_smile:

36 likes

Als je op mijn bruiloft in een donkerblauwe jurk zou komen terwijl ik als dresscode wit/zilver zou hebben kon je echt meteen vertrekken :wave:t3: Echt heel aso

74 likes

Mee eens, ga dan gewoon niet, als je er toch geen zin in hebt

7 likes

Ik vind zo’n kleur eis juist echt aso :stuck_out_tongue:

48 likes

Stel je dan ook budget beschikbaar?

18 likes

@anon18225511 ik vond toch dat ik niet zonder kan :relaxed::relaxed:

30 likes

De bruid vroeg toch om best basic kleuren? Ik ben het (dan) helemaal eens met @Karl_Lagerfeld

3 likes

Als je een blauwe jurk kunt kopen kun je ook een witte kopen lijkt me

28 likes

Wit en zilver? Ik kan me voorstellen dat dat ongemakkelijke kleuren zijn om te dragen.

@Karl_Lagerfeld je kan niet in iemands portemonnee kijken. Als ik kan kiezen tussen een makkelijke kleur of iets wat ik niet snel bog een keer zou dragen, dan is de keuze makkelijk gemaakt

13 likes

Voor 0.25 cent bij de vomar en dat in maart! ( restanten denk ik nog) Heerlijk :slight_smile:

27 likes

Zijn ook niet mijn kleuren, maar het is dan ook niet mijn bruiloft. Je kunt eventueel ook een jurk lenen of huren.

7 likes

Ja ik zou persoonlijk ook geleend hebben, maar ja geen idee wat de reden van @Barbamama is

5 likes

Haha ja als ik wit en zilver zou dragen dan zie ik er zo uit:

Wel leuk voor op je feest natuurlijk, iemand die eruit ziet als spook. Maar dat staat me gewoon echt niet.

Ik zou trouwens wel proberen om me zo goed mogelijk aan de dresscode te houden door bv accessoires te lenen van iemand of een kleur te kiezen die er dichtbij ligt (of bv deels iets wits te dragen), maar ik zou geen hele outfit kopen in een kleur die me 1 niet staat en 2 die ik verder nooit meer zou dragen.

11 likes

En als de dresscode wit/zilver is kan het dus zijn dat de bruid bijvoorbeeld zelf in blauw gaat? Dan is het wel beetje awkward lijkt me

7 likes

Ja of al voor dit jaar.

2 likes

Kies bij een dresscode op zijn minst een kleur uit die vrijwel iedereen wel staat :smiling_face_with_tear:

10 likes

Ja ik kom zo dan hoor! Is wit en zilver.

Omg als ik ongesteld zou zijn zou ik echt janken

23 likes

Maar dat is wel lastig, ik denk dat er bij elke kleur wel mensen zijn die hem niet willen dragen, of niets kunnen vinden dat bij ze past.

2 likes

Het beste is gewoon geen dresscode haha, probleem opgelost!

6 likes