Show je laatste aankopen #8

Altijd bij mij in de buurt. Hoop dat jij ook uren/dagen/weken/jaren plezier ervan hebt :laughing:

14 likes

toiletrolhouder van wit metaal, met een plakstrip zodat ik niet hoef te boren.
na 10 jaar armoedig geleefd te hebben zonder toiletrolhouder eindelijk een beetje luxe in mijn leven

70 likes

Lekker miep

10 likes

Ik vind dit ook stom om te lezen, en als je ‘het internet’ mag geloven vinden best veel mensen het helemaal niet leuk om naar een bruiloft te gaan. Ik ga deze zomer trouwen en ik zou het echt kut vinden als sommige gasten met tegenzin zouden komen. Kom dan niet, even goede vrienden. En nee, ik heb geen draconische dresscode, gewoon een ontspannen samenzijn in een strandtent met lekker eten en drinken :grin: En iedereen is daggast, dus ook geen gezeur dat iemand wel verwacht wordt voor de ceremonie maar niet mee mag eten en wel voor het feest kan komen opdraven.

41 likes

Dat klinkt 100 x chiller dan de meeste bruiloften

8 likes

Klinkt als een super leuke bruiloft, denk dat je je geen zorgen hoeft te maken dat iemand met tegenzin komt!

5 likes

Hebben wij ook.
Lekker samen eten en verder geen dresscode.
Leuk als je helemaal in de steigers zet,maar hoeft niet perse.
Kom gewoon lekker meevieren en goed eten.
Zijn wij al tevreden

3 likes

Haha same! Ik ga ook trouwen en geen gedoe met dresscode, aparte feestgasten ed. Gewoon chill, gezellig.

Typisch genoeg zijn er nóg steeds gasten die het niet eens zijn met bijv mensen die niet uitgenodigd worden of de tijden waarop het plaatsvindt (helaas zijn we gedwongen ivm aangepaste openingstijden vanuit de gemeente). Dan denk ik ook als je niet wilt komen is dat ook ok hoor.

4 likes

Same! Jullie feest klinkt leuk, is het ook aan het water?

Wij doen ons geregisseerd partnerschap ook zo. Iedereen mag bij de ceremonie zijn en iedereen mag daarna mee te jeu de boelen.

Vrijgezellenfeesten vind ik ook zoiets lames. Wil vooral ongedwongen wat met vrienden en familie samen zijn.

5 likes

Jazeker, vanaf het privé terras voor ons feest kijk je uit op zee. Voor ons heeft de locatie sentimentele waarde omdat we voor onze eerste date een strandwandeling gingen maken niet ver van waar we gaan trouwen. En qua gasten nodigen we idd alleen onze beste vrienden en naaste familie uit. Geen tante die je 1x per jaar ziet of collega’s/buren. Ik word zelf helemaal enthousiast van onze plannen voor de bruiloft, vind jullie reacties ook lief!

21 likes

Klinkt als het soort bruiloft waar iedereen juist altijd wél zin in heeft :blush:

6 likes

Volgens mij is het punt ook dat je je verplicht voelt te gaan naar de bruiloft van je achternicht waar je niets mee hebt. Als mensen alleen goede vrienden en de mensen die dichtbij staan uitnodigen bespaar je jezelf een hoop mensen die er toch al weinig zin in hebben.

5 likes

casa

44 likes

Oh ik heb zolang getwijfeld welke precies. Ik ben qua prijs er een beetje tussenin gaan zitten en er stond hierbij dat de nachtmodus redelijk stil is. Hopelijk krijg ik hem vandaag binnen om uit te proberen :smiley:

6 likes

Wat leuk! Waar heb je die vandaan?

1 like

Spoiler: zie het onderschrift.

7 likes

Goedzo meid.

7 likes

:rofl: Ik dacht dat je wilde laten zien dat je Spaans sprak. Thnx!

19 likes

Nu we het toch over bruiloften hebben, toch maar deze gekocht voor bruiloft van een vriendin. Foto gemaakt na een 5 gangenlunch met wijn, dus vandaar de complete chaos in de paskamer (bukken voor mn schoenen was een hel). Twijfel nog beetje, maar zag echt weinig andere opties waar ik me comfortabel in voel, lang leve 100 dagen retourrecht.

Van Maje btw.

110 likes

Staat je prachtig! Houden dus!

6 likes