Oh wauw heel mooi!
Moooi! Volgens mij had een andere forummer deze ook (of een soortgelijke jurk van Maje) voor een bruiloft!
Ik heb een Philips AC1214/10 en ik ben er erg tevreden over! Hij heeft ook een app waarmee ik hem op afstand kan bedienen (dus vlak voor ik naar huis kom aan kan zetten). Ook heeft hij een nachtmodus. Wel moet je er rekening mee houden dat je 1x per jaar het HEPA-filter moet vervangen en het koolstoffilter 1x per half jaar (ook wel afhankelijk van de luchtkwaliteit in je huis en hoe vaak hij aanstaat). Ik heb het idee dat ik echt minder last heb van mijn allergieën.
Zo mooi Bunny!
Haha ik moest daar ook meteen aan denken maar volgens mij was dat @Bunnyslippers al, dus ik dacht vooral: waarom doe je die andere jurk niet aan als je twijfelt over deze? Maar misschien zit ik ernaast nu
Ja denk ook dat ik het zelf ben haha
Zijn helaas dezelfde groep mensen, ik recycle die jurk wel voor een andere bruiloft!
Ik twijfel ook nog over een andere jurk, maar die is duurder en eigenlijk dus hetzelfde als de vorige maar dan roze en lange mouwen.
Ben gewoon geen jurkenmens en deze zijn tenminste niet zo kort.
Met die vorige jurk maakte je echt indruk hier, dus nu maak je me wel benieuwd naar de roze variant met mouwen!
Hahah ik scrollde er voorbij en dacht ook meteen; zo’n jurk heeft ze toch al
Hij is wel mooi, maar schijtduur. En weet niet of de kleur nu echt voor mij is gemaakt. Die ander zou ik evt ook nog met sneakers aan kunnen doen in de zomer. Terwijl die groene glimmende van mij (en deze dus ook) daar wel een beetje much voor is.
Hoe leuk eigenlijk dat we onthouden welke jurken je hebt @Bunnyslippers, je maakt wel indruk dus .
Vind zelf de groene je het best staan trouwens!
Ja mijn smaak in jurken is pelgrim met decolleté, liefst in het groen. Ik wil wijdbeens kunnen zitten en bukken zonder op trouwfoto’s opeens een uitfloepende bil of tiet te zien.
Liefst zou ik mss een kleurrijk pak ofzo met body dragen, maar tot nu toe niet echt mooie pasvorm gevonden. En jumpsuits zijn helemaal een camel toe van een nachtmerrie tot nu toe.
Essentiel heeft mooie pakken volgens mij
Ik dacht whut??
Nee dat is zo’n restaurant klapdeur. Naar onze keuken
Pelgrim met decolleté? Wat betekent dit?
Ahhh ok. Nooit geweten dat dat zo heet. Mooie jurk wel!
Wauw heel mooi
Nice! Heb je linkjes van de eerste 2 jeans?
Dank!