Love die kleur
Die donut
Mn lieverlings deo die witte had ik ook nu heb ik de bergamot en ginger ook ingeslagen. (Ik had er ooit bijna een gratis opgestuurd gekregen maar ze verzenden blijkbaar niet in nl. Deze zijn van tk maxx)
Een kaarsenhouder waar je een lange kaars en waxine licht in kan doen.
En engels snoep. Die sinasappel heb ik ook in melk.
Oooh leuk!! Waar is deze van?
Hema! Zag online dat ze ook een kleinere in het geel hebben, denk dat ik die ook nog ga kopen!
Geel is ook leuk idd, heb nu zo een plastic kasje op de vensterbank staan, das natuurlijk lang niet zo mooi! Dankje!!
Terrys
Jaa ik wou die al een tijdje proberen en nu kwam ik hem tegen in een engels winkeltje yamm.
Thriving
Prachtig
Volgens de gebruiksaanwijzing een keer in de week ipv gewone shampoo. Ik heb gelijk daarna een haarmasker in gedaan, want mijn haar voelde daarna een beetje stroef.
Op het eerste gezicht lijkt mijn roos veel minder, maar na een maand kun je dat beter zien.
Is dit nou hetzelfde merk als die graafmachines enzo? Haha
Dit is mijn to go pusheen als ik me niet fijn voel! Ben je bij claires geweest?? En nooooit geboeg sheens
Heeft jouw nieuwe huis al een Pusheen deurmat? Ik zag deze twee gisteren in een winkel en moest aan jou (en @Raymond) denken haha
Die staat nog steeds op het lijstje. Of die van dr Who!
- de bekende high waist zwarte jeans short van de H&M via Vinted om een skort van te maken. Heb nu een rok thuis liggen die net te klein is en die ga ik aan de zijkant openmaken en dan aan de short vastmaken.
https://www.kily.ph/25696-large_default/tie-knot-high-waist-short-skirt-7a0007.jpg
Zo’n idee