Show je laatste aankopen #8

Tapijt: Zara home
Stoel; sofa company
Poef: sostrene grene

29 likes

https://vm.tiktok.com/ZMLUGRRe3/

:smiley:

7 likes

Lente in m’n bol

15 likes

Ik had een Stranger Things deurmat, erg leuk maar nauwelijks schoon te krijgen dus was al vrij snel lelijk. Nu hadden de klusjesmannen hem gewoon aan de kant gesmeten dus heb ik maar weer een saaie aankoop gedaan:

Dacht dit keer ga ik voor praktisch i.p.v. leuk. Verkopen normaal ook hele dure matten dus heb goede hoop dat ik komende 10 jaar minstens een buiten deurmat heb.

8 likes

Nu ben ik verslaafd

20 likes

Hahaha ja, volgens mij wel! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Oh, heb je die HayMax allergen barrier balm al eerder geprobeerd?
Werkt dat?

Als het werkt wil ik hem ook wel proberen maar als ik naar de ingrediënten kijk dan lijkt er niets speciaals in te zitten (zonnebloemolie en bijenwas?)

5 likes

De winst van de truien gaat naar Oekraïne

15 likes

Dit is tof

Via?

2 likes

Oh stom, er niet bij gezet.
Kraantje Pappie haha! Er zijn er (tot nu toe) nog maar 500 gemaakt en was binnen no time uitverkocht. Misschien maken ze er nog meer bij of worden er bestellingen geannuleerd oid. Dit is een linkje:

4 likes

Ja, zag later ook kraantje pappie en ook uitverkocht.
Helaas. Vond het wel wat voor mijn dochter

1 like

Echt een saaie keuze maar vind het zo lekker drinken. Je moet dus op het rietje bijten om te kunnen drinken

27 likes

Oooh dit lijkt me heel fijn. Ben een echte rietjesbijter (die kartonnen dingen bijten niet zo fijn).

5 likes

Dit is echt de aller fijnste waterfles die er is

7 likes

Sinds ik deze op m’n werk heb staan drink ik elke dag voldoende water haha, gooi er ook citroentjes en munt enzo in!

5 likes

Jaaa ik hoop dat die fles bij mij hetzelfde effect heeft :grimacing:

4 likes

Heb geprobeerd te googlen hihi maar heb je een linkje? Ik wil ze ook :heart_eyes:

2 likes

Jaaa vind ik ook, voelt ook chill beetje op dat rietje sabbelen haha

6 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

39 likes