Ah balen zeg! Eén van die baggy broeken waarvan je me het linkje had gegeven ook besteld vandaag, was er eindelijk weer in m’n maat. Hopelijk zit ie bij mij wel oke
Ik heb er laatst 8 bij asos besteld en 2 gehouden. Ik zou je aanraden om daar wat verschillende merken en pasvormen te checken, mocht je nog puf hebben
Snap ik. Zal voor je duimen dat die witte goed zit!
Story of my life
& @Pinkbeliever als ie toch te wijd is bij de taille: breng 'm naar de kleermaker. Die maakt het perfect passend op jouw lijf!
Wow meer dan 300 stemmen en overweldigende meerderheid voor roze. Roze schoenen it is dank allen!
Geen idee hoe dit ruikt, maar door de fles wil ik deze ook!
Hahaha ja ik twijfelde tussen Chanel Chance en deze, maar hallo: de fles! Ruikt fris, zoet en bloemig
Deze is lekker!!
Ik heb een nieuwe sportlegging nodig, en ben toch eindelijk gezwicht voor deze van boombooty
Ik ben heel benieuwd
Nu voor 10 euro ipv 26. Ik maak altijd mijn fotoboeken via f.otobfabriek, dus scheelt wel. Ik denk dat ik morgen nog ga zitten voor een andere reis waar ik nog een boek voor wilde maken aangezien de korting nog 2 dagen loopt.
En make-up van tarte bij sephora.
Is dit een vibrator of een massage gun
Oke google vertelde me een vibrator. Die dingen lijken echt op elkaar.
Oeh die is lekker!
Ja een mini wand vibo! Reviews zijn positief en ze kostte 27 euro op easytoys
Dat lip ding van Tarte is echt mijn lievelings!
Ga stuk dat er ook ‘pocket’ op staat. Reisformaat. Makkelijk te gebruiken onderweg enzo.