Show je laatste aankopen #8

Mag ik vragen waar de tas van is?

4 likes

Ja, gevonden op Zalando Lounge! Je moet volgens mij wel een account hebben om de link te kunnen openen :smile:

https://www.zalando-lounge.nl/campaigns/ZZO1KFZ/categories/160434131/articles/ZZO1CDM02-N00

9 likes

Thanks! Heb hem gevonden :smile:

9 likes

19 likes

20fbb20941408b9cca331cf0ccb3c0fdd98c01b1_26029_i1
Pretty!!! :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

47 likes

Kaartje voor Saut Hermès in Grand Palais volgend weekend, niet dat ik er veel verstand van heb maar ben vooral benieuwd haha

15 likes

Hi! De tas is alweer retour. Ik vond hem te groot voor het model. Klinkt dat logisch? Crossbody dragen zag er niet mooi uit, en ik ben ook geen schoudertas-mens.

De kwaliteit was wel erg mee en de tas was mooi afgewerkt. Het kleinere model in de bronskleuren had ik graag gehad maar die is niet te koop.

3 likes

46 likes

Waar is deze van?

7 likes

Had op t plaatje totaal niet gezien dat ze mintgroen zijn dus dat is een verrassing, maar ik vind t eigenlijk wel tof!

50 likes

Broek

22 likes

Costes! Op het moment is deze kleur wel uitverkocht

https://www.costesfashion.com/nl-nl/Suedine-boilersuit-jumpsuit-terracotta-329061

1 like

Vandaag is groen

Blazerjurk van WE fashion. Ik zag hem al in de winkel maar vond ‘m wel erg duur, maar bleef eraan denken dus toch besteld.

Servies van Dille & Kamille. Heb wat serveerschalen en gebaksbordjes in deze kleur gekocht (niet mijn foto)

55 likes

Moooiiiii

4 likes

Top van Reformation

30 likes

jezus die prijs

is t t waard???

5 likes

Ik vind de kwaliteit heel goed. Voor eerlijk geproduceerde kleding betaal je meer dan voor fast fashion. Daar probeer ik wel bewust voor te kiezen. Gelukkig bestaat er Vinted.

19 likes

En hoe is de zool? Loopt het een beetje?

6 likes

Deze broek is te groot dus wilde maat kleiner bestellen maar die is uitverkocht. Maar hij is wel mega hoog wat ik heel chill vind dus als ik hem een maat kleiner kan bestellen en de taille is niet goed ga ik hem wel naar de klerenmaker brengen denk ik. Het is wel echt een mooie broek.

5 likes