Ik vind de kwaliteit heel goed. Voor eerlijk geproduceerde kleding betaal je meer dan voor fast fashion. Daar probeer ik wel bewust voor te kiezen. Gelukkig bestaat er Vinted.
En hoe is de zool? Loopt het een beetje?
Deze broek is te groot dus wilde maat kleiner bestellen maar die is uitverkocht. Maar hij is wel mega hoog wat ik heel chill vind dus als ik hem een maat kleiner kan bestellen en de taille is niet goed ga ik hem wel naar de klerenmaker brengen denk ik. Het is wel echt een mooie broek.
Fantastische kleur
Dit moet ik hebben heb je een linkje en of productnr? Zal wel uitverkocht zijn maar dan kan ik het in de gaten houden
De code daarvan is 0812345 002
Ik vind ze heel fijn lopen. Dit is m’n 4e paar air max, ik kan hier prima een paar km op lopen!
Ja ik bedoel omdat het golfschoenen zijn. Die zool is anders als bij normale air max dacht ik.
Ik dacht dat het niet zo lekker zou lopen
Hahaha ik had op de site wel zien staan dat ze onder golfschoenen stonden maar ik dacht dat dat n fout was
Boek voor school, tweedehands kunnen scoren voor €15 bij De Slegte
En wat lingerie die ik voor mezelf had besteld op Valentijnsdag (klinkt echt lekker laat haha, maar dit is wat ik heb gehouden uiteindelijk, vanalles teruggestuurd ook) (eerste 2 zijn zalando, onderste 2 Asos)
Heel leuk! Waar gekocht?
Tof!! Waar heb je hem gekocht?
Ah fuck nu is dit volgens de app net bezorgd; alleen niet bij mij?? Stel je voor je maakt dit pakketje open
Ter Stal
Koop hier normaal nooit wat maar was blij verrast