Ik blijf me verwonderen over Limburgismen
Ondanks dat ik je reactie heel lief vind, corrigeer me gerust want ik loop hier echt tegen aan als ik abn wil schrijven
Is dat die in de Makado ligt? (Ervan uitgaande dat Makado een winkelcentrum is tenminste, is een gok van me)
Ik vond het overigens wel leuk klinken, soort geheimtaal
Oh nee ik wilde het juist niet corrigeren, vind dat ook helemaal niet aan mij, vind het juist grappig op een positieve manier
Maar ik (randstad) had gezegd: is dat die in de makado?
Zijn dit katjes? Van de Ikea? Ik heb direct op de website gekeken maar kan het niet vinden (misschien kijk ik er overheen?)
Heel erg bedankt voor de tip.

Ik hield al even de aanbiedingen in de gaten, maar deze had ik gemist.
Edit: AH €135, of €125 met airmiles
Dat laatste dekbedovertrek
Elke keer als ik nu iets weggooi denk ik. “Whooe”
Ah welke tip waar? Ik heb wat gemist.
Ik vind die Pokal glazen echt superfijn, want ze zijn lekker groot en zo drink ik beter haha
AH! €135, of €125 als je 500 airmiles hebt.
Waterdrop punten opgemaakt en die glazen zijn heel fijn! Ik ga de fles gebruiken voor koud water ipv thee
Je bestelnummer en voornaam zijn zichtbaar, weet niet of je dat erg vindt
Ooh dankje, nee hoor geen probleem, aannemend dat niemand iets met het bestelnummer kan haha
Aaah ik keek echt een paar minuten nadat het live ging en waren alleen nog random maten super leuke broek, ben benieuwd hoe die in het echt is!
Ahhh thanks, hier was idd nog van alles! Ik keek op de Amerikaanse. Heb die zwarte cargo broek besteld nu! Haha ja, lekker ““uniek”” wel daardoor (not want die broeken had ze vorige keer ook al in andere kleuren).