Dat laatste dekbedovertrek
Elke keer als ik nu iets weggooi denk ik. “Whooe”
Ah welke tip waar? Ik heb wat gemist.
Ik vind die Pokal glazen echt superfijn, want ze zijn lekker groot en zo drink ik beter haha
AH! €135, of €125 als je 500 airmiles hebt.
Waterdrop punten opgemaakt en die glazen zijn heel fijn! Ik ga de fles gebruiken voor koud water ipv thee
Je bestelnummer en voornaam zijn zichtbaar, weet niet of je dat erg vindt
Ooh dankje, nee hoor geen probleem, aannemend dat niemand iets met het bestelnummer kan haha
Aaah ik keek echt een paar minuten nadat het live ging en waren alleen nog random maten super leuke broek, ben benieuwd hoe die in het echt is!
Ahhh thanks, hier was idd nog van alles! Ik keek op de Amerikaanse. Heb die zwarte cargo broek besteld nu! Haha ja, lekker ““uniek”” wel daardoor (not want die broeken had ze vorige keer ook al in andere kleuren).
16 eurie veel te duur natuurlijk maar als hij doet wat ‘ie belooft eet ik vanaf nu alleen nog maar kaas
Ik wil kaas
Is iedere euro waard, dit ding.
Boska’s for life
Ik heb die roze glazen ook (en in het groen en de normale) en zijn echt super fijne drinkglazen!
Ja dit is echt de beste kaasschaaf die ik ken!
Wat maakt de boska zo superieur? Heb je dan niet meer dat de zijkantjes van je kaas hoger worden dan het midden bijv?
Goeie vraag wel.
Het zit 'm in de kwalteit van het mes. Dat is scherp, blijft scherp en geeft precies de juiste dikte, waardoor je makkelijk zowel oude als jonge kaas snijdt en groentes als courgettes en peen.
@TanteBetje @Bergson @Circe ik had geen idee dat deze echt zo goed is, word helemaal enthousiast van jullie berichtjes haha
@Rosie jonge kaas schaven lukt met een ‘normale’ kaasschaaf echt voor geen meter, blijft plakken dus allemaal van die halve gescheurde plakjes. Als het goed is kun je met deze hele plakjes schaven