Show je laatste aankopen #8

ik heb meerdere nutribullets gehad en ik hou van dat ding. Ik heb m alleen steeds vervangen omdat ik mijn oude versie aan mn zussen heb gegeven (ik heb er drie dus dan ben je er snel doorheen lol) want ik zag het als een mooi moment om te upgraden. We hebben nu een max en hoewel t ding echt tering veel lawaai maakt is er ook niks wat ie niet kan. Mijn vriend maakt elke morgen een ontbijt shake/smoothie situatie, ik elke dag een protein shake/bowl situatie met veel ijs en bevroren fruit en binnen 30 seconden is alles glad en dik :pinched_fingers: Kan niet meer zonder

edit: je vroeg t niet aan mij maar ik kom gewoon ff ongevraagd mn mening verkondigen

10 likes

Bedankt voor je bericht! Hoe meer reviews hoe beter, want ik zag hierboven bv ook een slechte ervaringen en het is natuurlijk niet super goedkoop…

1 like

Ik ben er ook echt superblij mee, het enige minpuntje is dat je de ‘basis’ eigenlijk niet nat mag maken, maar omdat ik het mesdekselniet goed aangedraaid had is daar spul tussen gelopen, en dat krijg ik nu niet goed schoon.

2 likes

Oversized blazer vinted
Croptop h&m

14 likes

Cadeau voor een vriendin (Return to Sender) :slight_smile:

16 likes

Fruitrok via vinted

38 likes

Van de Zara

11 likes

Heb de oude versie een aantal jaar gehad (600 wat). Echt een top ding. Niet mega intensief gebruikt, maar wel regelmatig. Een pinnetje was inderdaad afgebroken maar blende nog gewoon prima. Verder ook geen last van roest oid. Hem hem een tijd terug aan mijn broertje gegeven omdat ik een grotere blender wilde.

1 like

Komono bril

15 likes

Wat paasdecoratie van de Hema.

57 likes

Ah zo leuk!! Mijn hema bestelling is nu gedaan! Oepsie!

3 likes

Leuk! Waar zijn de truitjes van?

2 likes

midweek Center Parcs Heijderbos in mei :slight_smile:

21 likes

Is dat glazen ei die van 20 cm (10 euro) of 30 cm (19 euro)? Leuk!

5 likes

Via marktplaats, nieuwe vond ik wel duur

9 likes

Ohhh zo leuk! Was er vorig weekend met man en baby. Echt genoten :brown_heart:

3 likes

Om ook even mn vakantieplannen te delen: paar weken naar huis :smiling_face_with_three_hearts: en een weekje op mezelf naar Londen

59 likes

Dit is die van 20 cm.

2 likes

Leuk! Wij voor juli :star_struck:

6 likes

Heb er een smoothie en smoothie bowl mee gemaakt en dat ging echt zo snel en makkelijk. Dus tot zover is het een top apparaat.

(Alleen mn smoothie bowl is net soep, maar dat is mn eigen schuld als smoothie bowl noob).

3 likes