Show je laatste aankopen #8

Vakantie Milaan en Gardameer

image

48 likes

Ga broodjes eten bij il santo bevitori

6 likes

@Daelyss is dat dat hele kleine zaakje? Heb ik toen ook een broodje gehaald. Oh wil echt weer eens terug :smiling_face_with_three_hearts:.

Jaa en ga (vegan) eten bij Libreria Brac. Het ziet er niet uit als restaurant maar als boekenwinkeltje. Maar daar achter staan allemaal tafeltjes en een heel leuk terrasje. Heb daar avocado carpaccio op, heerlijk!!! Mn moeder en ik waren helemaal fan. Stond toen in zo’n boekje van 100% florence.

9 likes

Ik heb ook vakanties geboekt, 3 om precies te zijn :face_with_spiral_eyes:
Naar Turkije / Zürich / Berlijn om familie & vrienden te bezoeken en te chillen :sun_with_face:

61 likes

Ben benieuwd hoe goed deze is (beetje een impulsaankoop).

12 likes

Ik hoor mijn moeder al in mijn achterhoofd ‘Kaasschaaf altijd bij de kaasboer op de markt halen’
Maar ze had gelijk, ik heb er eentje van 10 euro, die glijdt perfect door harde en zachte kazen halen

3 likes

Mijn werk telefoon is eindelijk vervangen door een nieuwe! Die andere was echt op. Maar ga van een iPhone 6s naar een iPhone 11 en met mijn kleine handen is dat lastig vasthouden (heb privé ook bewust een iPhone se). Dus heb voor het eerst een pop socket gekocht. Ben benieuwd.

14 likes

De originele is de lemon vase van Des Pots

7 likes

Lang weekend naar Parijs :smiling_face_with_three_hearts:

Tips voor vegan tentjes en leuke straatjes zijn altijd welkom.

51 likes

Laat je even weten hoe die bevalt? Ik had hem ook op het oog, ik wil smoothies kunnen maken :heart_eyes:

5 likes

Thanks voor de waarschuwing! Ik ga hem vooral in het weekend gebruiken dus wel een stuk minder intensief. Ben benieuwd!

3 likes

Zal morgen even een update geven (als het goed is wordt hij dan bezorgd). Heb steeds zo’n craving naar smoothie bowls enzo hahaha.

4 likes

ik heb meerdere nutribullets gehad en ik hou van dat ding. Ik heb m alleen steeds vervangen omdat ik mijn oude versie aan mn zussen heb gegeven (ik heb er drie dus dan ben je er snel doorheen lol) want ik zag het als een mooi moment om te upgraden. We hebben nu een max en hoewel t ding echt tering veel lawaai maakt is er ook niks wat ie niet kan. Mijn vriend maakt elke morgen een ontbijt shake/smoothie situatie, ik elke dag een protein shake/bowl situatie met veel ijs en bevroren fruit en binnen 30 seconden is alles glad en dik :pinched_fingers: Kan niet meer zonder

edit: je vroeg t niet aan mij maar ik kom gewoon ff ongevraagd mn mening verkondigen

10 likes

Bedankt voor je bericht! Hoe meer reviews hoe beter, want ik zag hierboven bv ook een slechte ervaringen en het is natuurlijk niet super goedkoop…

1 like

Ik ben er ook echt superblij mee, het enige minpuntje is dat je de ‘basis’ eigenlijk niet nat mag maken, maar omdat ik het mesdekselniet goed aangedraaid had is daar spul tussen gelopen, en dat krijg ik nu niet goed schoon.

2 likes

Oversized blazer vinted
Croptop h&m

14 likes

Cadeau voor een vriendin (Return to Sender) :slight_smile:

16 likes

Fruitrok via vinted

38 likes

Van de Zara

11 likes

Heb de oude versie een aantal jaar gehad (600 wat). Echt een top ding. Niet mega intensief gebruikt, maar wel regelmatig. Een pinnetje was inderdaad afgebroken maar blende nog gewoon prima. Verder ook geen last van roest oid. Hem hem een tijd terug aan mijn broertje gegeven omdat ik een grotere blender wilde.

1 like