Komono bril
Ah zo leuk!! Mijn hema bestelling is nu gedaan! Oepsie!
Leuk! Waar zijn de truitjes van?
Is dat glazen ei die van 20 cm (10 euro) of 30 cm (19 euro)? Leuk!
Ohhh zo leuk! Was er vorig weekend met man en baby. Echt genoten
Dit is die van 20 cm.
Leuk! Wij voor juli
Heb er een smoothie en smoothie bowl mee gemaakt en dat ging echt zo snel en makkelijk. Dus tot zover is het een top apparaat.
(Alleen mn smoothie bowl is net soep, maar dat is mn eigen schuld als smoothie bowl noob).
Leuk! Er is ook net in Londen een tentoonstelling geopend over de geschiedenis van mannen mode. Echt super vet!
Ga vanavond ook maar een reis boeken naar Londen.
Lol, ik keek toevallig net naar treintickets. Ik bedenk dat altijd te laat, waardoor het al niet echt meer betaalbaar is.
Victoria and Albert museum heeft echt zoân mooie en uitgebreide kleding collectie Ik mis dat echt in Nederlandse musea.
Oh wauw ziet er goed uit! Ik heb nog niet gekeken naar wat ik precies wil gaan doen (is pas over een maand) maar deze gaat op mn lijstje, thanks!
V&A heeft echt prachtige tentoonstellingen, die van Dior in 2019 was denk ik de mooiste die ik al heb gezien!
Omg ik wilde ZO graag naar de Dior tentoonstelling in Londen maar helaas nooit gezien. Helaas werd mijn reis toen gecanceld door corona. Maar het V&A museum is sowieso fantastisch, ik kan daar zo een dag me vermaken.
Eens ik ook! Londen heeft sowieso fantastische musea. @sushi ben je al veel is de musea in Parijs geweest?
Yes! Nu met school heb ik er niet superveel tijd voor (anders ging ik elk weekend haha) maar door eerdere tripjes heb ik er toch al een groot aantal gezien! Morgen heb ik een museumdate in MusĂ©e de Lâorangerie, hoewel dat niet echt mijn favoriet is haha. Mijn favorieten zijn MusĂ©e Marmottan Monet, MusĂ©e dâOrsay en Petit Palais. Op mijn lijstje staan momenteel oa nog MusĂ©e Carnavalet, MusĂ©e Jacquemart AndrĂ© en MusĂ©e Rodin.
Ik gebruik hem al jaren. Top ding!
Mijn broertje gebruikt hem elke dag echt 10 jaar lang ofzo.