Nee hoor, de actie loopt altijd door. Vanaf gisteren is er ook Vriendenweek. 35% op een complete bril op sterkte, 25% op zonnebrillen en de 2 voor 1 actie.
Leuk, maar mijn borsten hebben echt geen bril nodig maar wel een tencel bralette van Organic Basics
Ik citeerde een andere post, kijk maar haha. Maar snap de verwarring. Wel goede actie hoor!
Zijn deze schoenen zo populair dat je aan een loting mee moet doen ofzo?
Het is een ~exclusieve~ release. Dus niet in de meeste fysieke winkels te krijgen en met wat details die verwijzen naar 26 maart, air max day. Bij sommige winkels kon je meedoen met een loting om ze te kunnen kopen. Bij Nike was het gewoon geluk hebben. En dat hebben wij, degenen die ze nu posten.
Degenen die ze gister postten, Moet en Zitzak, hebben een loting gewonnen waarna ze konden kopen
oh wow ik dacht altijd dat als mensen zeiden dat ze een raffle hadden gewonnen dat ze dan de schoenen hadden gewonnen dus gratis kregen wat een gek iets
Dit dacht ik ook altijd! Maar dan heb je dus alleen ‘het recht om ze te kopen’ gewonnen? @Luipaard
Ja, of eerder je betaald al van te voren en als je wint wordt je geld afgeschreven en worden ze opgestuurd, anders niet.
Ja klopt idd! En wat @Kurisu zegt. Sommige winkels vragen ook al vantevoren om een machtiging van je CC/paypal af te schrijven en dat doen ze dan als je wint. En als je niet wint dan schrijven ze niet af.
Helaas moet je nog wel betalen ja, krijg je ze niet
Aah oke echt een wereld waar ik niet thuis in ben
Omdat ik orde in m’n leven wil een label printer
En om mn post netjes in te leggen ipv op een onoverzichtelijke bult op de keukentafel
Hoop dat het helpt.
Dit is echt next level adulting. I’m impressed
EINDELIJK. Zat er al weken op te azen online. En ik dacht vandaag ik ga gewoon in de winkel kijken misschien hangen er wel een paar verdwaalde exemplaren. En dat was zo
Heel leuk!! Waar is deze van?
(Obv het chagrijnige gezicht van het model gok ik Zara)
Ja sorry! Zara inderdaad