Show je laatste aankopen #8

Ook ideaal om op een zomeravond in de tuin te dragen. :sweat_smile:

3 likes

Organic Basics heeft 40% korting op alle tencel. Dus nu toch maar eens deze proberen.

19 likes

Een longboard :partying_face: keer weer een nieuwe hobby uitproberen. Alleen nu tijd ervoor maken of met de kleine samen ergens oefenen op een veldje en zij op haar step ofzo :grin: aangezien hij nu nog niet buiten is geweest al even binnen geoefend met erop gaan staan, nog nooit geskateboard of iets dergelijks dus erg wennen maar heel leuk.

35 likes

Na jarenlang meedoen aan raffles eindelijk succes

43 likes

35 likes

Lekker @Zitzak en @Moet ! Ik heb mn eerste L alweer binnen op die :sob: welke raffle hebben jullie gewonnen?

2 likes

Asphaltgold!

5 likes

Nice! Daar had ik mn L dus op haha
Ik heb ook niet zoveel raffles ingeschreven voor deze, dus verwacht niet dat ik succes zal hebben :sweat_smile:

8 likes

Asphaltgold idd!
Die concepts van morgen zie ik nog niet in de sneakers app staan… jullie wel?

1 like

Nee zie ik ook nog niet in de app idd. Ik zag wel op fb dat mensen early acces hadden, dus ik verwacht wel dat ze nog komen

5 likes

Ik hoop het ook :crossed_fingers:t4: Welke Facebook pagina is dat?

5 likes

Geen pagina, maar groepen

3 likes

Huilie. Wel trots op mezelf want 2e gratis en heb géén zonnebril genomen! (Daarin geen sterkte nodig en heb er pas 10/12? :smiling_face_with_tear:)

24 likes

Welke winkel?

2 likes

Eyewish!

8 likes

Mooi!

3 likes

Nice!! Wilde ook kijken, maar zie dat de actie al voorbij is of niet? :frowning:

1 like

Broek en blouse

10 likes

Door jouw post dacht ik er dit keer wel aan om hem mee te bestellen bij mn Bol.combestellint. Thanks, hij kwam vandaag binnen en zo fijn resultaat haha :ok_hand:t3:

1 like

Ah volgens mij heb je gelijk. Geen idee hoe lang het liep; ik zag alleen gisteren toevallig een advertentie voorbij komen. Deelde het expres vanwege de goede korting, maar helaas van korte duur dan.

5 likes