Dat dacht ik wel maar kon deze precieze lepels niet vinden
Heel wat spullen verkocht via marktplaats en nu eindelijk dit er van kunnen halen
Oeh, ga ook even inslaan aangezien tube bijna op is. Dank!
Volgens mij is het geldig tot 10 april. Ik was er benieuwd naar en die korting is mooi meegenomen.
Die plafondventilator hebben wij ook. Super ding!
Dat afvalbakje is een ware hit in mijn studentenhuis. Afval wordt nu on point gescheiden👌
Voor een prikkie kunnen vinden en kreeg nog een cadeautje van mijn moeder.
Ik doe al jaren met mijn fake versie van Ali express maar die was te klein
Echt mijn aller aller lievelings jurk. Instant zelfvertrouwen als ik die aan doe
Heel leuk! Waar issie van dan?
Realisation Par
Souvenirs en aankopen in Oostenrijk
Koopjes uit Duitsland want het meeste hiervan hebben we niet in Nederland. ACDC is mijn favoriete merk bij de H&M. (Dit is uiteraard een grapje.)
Als klap op de vuurpijl het Stardew Valley board game.
De 0.1 seconde dat ik dat las en mn brein nog niet aanstond dacht ik even dat je serieus was
Ben benieuwd wat je van het spel vind!
Ik las eerst goretex al vind ik een waterdichte stof nog niet eens zo gek gevonden om in te zwemmen
Niet veel gekocht in Frankrijk maar toch wat in mijn rugzak kunnen proppen (vooral eten, lol).
De pharmacy kan ik nooit overslaan maar heb me ingehouden. De Avene spray in een grote fles en een kleintje.
Een zak broodjes, het amandel/chocolade broodje was echt
En nog wat losse dingetjes: gezouten boter (uiteraard), kleine camembert, vanille wafels van Méert en een doos macarons (van Le Lautrec) want moet mijn naam wel eer aan doen natuurlijk.