Show je laatste aankopen #8

Serax bloempot

30 likes

Zo benieuwd naar het stardew valley bordspel! Lijkt me geweldig

4 likes

Het was echt zo leuk, we liepen in Keulen door een zijstraatje en zagen een bordspellen winkel. Toen zagik in de etalage dus het SV spel staan. was de winkel nog gesloten, bij opening gelijk naar binnen gegaan. Die bordspellen zijn volgens mij redelijk rare en nogal aan de prijs. Nu nog steeds wel maar goedkoper dan via internet zie ik nu.

7 likes

Wil je na het spelen een review geven van het bordspel?

3 likes

Hahah je hebt dit dus niet gekocht?
Ik dacht wel meteen hoe kan je zoooveel geld uitgeven aan zo’n lelijk maar ook simpel ding? :face_with_hand_over_mouth:

23 likes

Ik kijk op dit forum nergens meer van op

37 likes

Precies dit.

8 likes

@Ladybug Ik was het topci even vergeten! maar als ik het onthoud dan doe ik het!

4 likes

Nieuw werk, nieuwe kleding. En voor t eerst weinig zwart. Had meer besteld maar uiteraard past niet alles.

22 likes

20a142f23be24d748aebce375ac8ddc6

Kaartjes voor Wet Leg :clap:
En weer eens een achterlijk lidmaatschap voor Paradiso :rage:

13 likes

Voor dat lidmaatschapsbedrag mag je wel gratis vipplaats op een chaise longue verwachten.

7 likes

Kaartje. Iemand trouwens enig idee of ik bij hun ook moshpits kan verwachten? Ik ga alleen en wil liever nog niet dood

14 likes

Ghost trekt een steeds gevarieerder publiek dus ik zou mij er niet zo veel zorgen om maken. Heb ze twee keer gezien en het was best een brave boel op enkele grapjes m.b.t. seks na. :stuck_out_tongue:

4 likes

Mwah bij Mummy dust even oppassen maar verder niet

5 likes

Oh ik maak me geen zorgen hoor. Deze vraag was meer ivm de strategische plaatsing van mijzelf daar. Wil op een leuke plek staan, maar wel graag mn oorbellen en oren behouden enzo haha.
Dank en @Evenveel

2 likes

Heb je een linkje of naam? Ik kan hem niet vinden op ‘serax bloempot vierkant of serax bloempot paars’ en even geen brainpower meer om verder te zoeken

3 likes

Ik vind dit via Google Lens.

6 likes

Mooie kleuren!

1 like

Ik had hem bij een lokaal winkeltje gekocht die tijdelijk dicht is maar clarity zorgt voor helderheid. :wink:

5 likes

Een vakaaaansie voor mij alleen naar een
:star::star::star::star::star: Hotel waar kinderen verboden zijn (min leeftijd = 16) Halfpension, kamer met zeezicht!

Dit is echt een ding voor mij. Ik ben namelijk nog nooit alleen op een luxe lui lekker vakantie geweest.

(In de reviews staat dat het eerder 4 sterren is. Ook prima. Ik ben maar een eenvoudige meid)

103 likes