Show je laatste aankopen #8

43 likes

Joee waar is deze van?

4 likes

Wehkamp

3 likes

Oké top.

Ik ging ff zoeken maar wel gare reviews, hopelijk is jouw ervaring beter :stuck_out_tongue: Wel heel leuk

4 likes

Morgen 21 graden en ik heb geen zin in zonneallergie uitslag.

7 likes

My two cents: heb veel beddengoed van Wehkamp, zowel voor ons als voor de kinderen en ik koop het niet meer. Heb al meerdere dekbedovertrekken teruggestuurd want of er zitten allemaal gekke strepen op na 1 keer wassen of er zitten gaten in. Echt heeeel gek.

6 likes

Weekendje Parijs met mijn nichtje. Wel leuk, 16 jaar geleden zagen we elkaar voor het eerst en nu kunnen we vieren dat we elkaar al ons halve leven kennen! :wine_glass: :croissant: (vooral wijn eigenlijk want kunnen allebei geen gluten eten haha) Zij woont in Canada trouwens daarom is elkaar zien niet zo vanzelfsprekend!

118 likes

Oh dan ga ik hem gewoon niet wassen :innocent:

8 likes

Embrace your inner ongelikte beer :bear:

6 likes

Tripje naar Rome met mijn moeder omdat het eigenlijk steeds slechter gaat en ze nu nog heel mobiel is maar dit wel met een en rap tempo gaat afnemen… Heel veel zin in :blush:

103 likes

Ga ijsjes eten bij san Lorenzo gelateria en beste carbonara was bij Santi Palato. Ik wil ook gaan.

16 likes

Ohh leuk bedankt voor de tips! Ik schrijf ze op, we zijn samen echt een heel lijstje aan het maken wat we willen bezoeken & eten :smiley:

4 likes

Als je van katten houdt kan je naar gatti di Roma! Dat zijn ruïnes midden in de stad wat een plek is voor straatkatten die daar ook verzorgd worden. En arancini eten natuurlijk. En naar een vinoteca waar de wijn duur is maar je gratis antipasti krijgt!

14 likes

Trattoria Da Enzo al 29
Een tip van mijn collega uit Rome, superlekker gegeten daar!

Nog een tip: download de slowfood app (Osterie d’Italia), moet je wel wat voor betalen maar hij geeft tips in heel Italië. Heb hem tijdens heel wat Italië trips gebruikt en de restaurants waren gewoon altijd geweldig, nooit een misser gehad

1 like

Wejow jij bent echt een succesvolle volwassene.

14 likes

Weet alleen nog niet helemaal voor welke gelegenheid hij geschikt is. Ik denk aan zomerfeestjes?

63 likes

Prachtig! Waar heb je die gekocht, als je dat wilt delen?

3 likes

Dankje! Is van Wal G. op Zalando. Gezien mijn 1m56 is dit de petite versie, maar ze hebben ook normale lengte en tall.

3 likes

M’n nieuwe verslaving dus gelijk maar 1kg :yum:

23 likes

Dit klinkt echt lekker! Had hier nog nooit van gehoord

3 likes