Show je laatste aankopen #8

Doe je dit op brood? Waar gebruik je het voor?

3 likes

Nee ik doe een schepje op m’n yoghurt/kwark of op de havermoutpap! Maar kocht het oorspronkelijk om ijs mee te maken, en heb het ook weleens gebruikt om mee te bakken.

4 likes

EINDELIJK gevonden

14 likes

Is het zoals pindakaas?

3 likes

Ja, zoals pindakaas en amandelboter. Je hebt ook pistachecrème, daar is suiker aan toegevoegd, maar dit is 100% pistache.

6 likes

Klinkt zalig haha

7 likes

Bed van Wehkamp. Vind 'm mooi, hopelijk ligt het een beetje lekker :woman_shrugging:

26 likes

Dit is zo lekker :yum: Ik ken dit merk niet maar ik eet het in mijn yoghurt of gewoon zo van een lepel. Jammer dat het zo ontzettend duur is

4 likes

Kruidvat? Ik heb deze al even staan maar doe er eigenlijk niets mee. Hoe gebruik jij het?

3 likes

Love de schoenen
Zijn die ook nieuw?

8 likes

Ik doe paar uur voor ik mijn haar ga wassen mijn hele hoofdhuid masseren met een ruime hoeveelheid olie. En daarna door mijn haar borstelen.

Heb zelf een mengsel van jojoba en aloe vera olie gemaakt maar las dat dit goed is voor haargroei dus wilde dit ook eens proberen.

6 likes

Ik heb dit ook wel eens gedaan maar kostte me 3 wasbeurten om het eruit te krijgen, hoe doe jij dat

3 likes

van zo’n 17,50 voor 3,50 euro per stuk, de winkel had een bug in het prijssysteem en de echte nederlander die ik ben heeft daar uiteraard niets over gezegd en geprofiteerd van deze mooie deal :eye: :eye:

15 likes

Ja dat ligt bij mij heel erg aan de olie, want ik had het laatst met olijfolie gedaan en dat kreeg ik er echt lastig uit.

Ik was het daarna wel altijd 3 keer met shampoo ook

1 like

In Antwerpen Kruidvat stonden er nog veel! Kan wel meenemen voor iemand als ik er weer ben?

7 likes

Ik heb die olie van Mielle al een lange tijd en was voorheen ook altijd bang dat je het er niet uit zou kunnen krijgen, maar dat valt reuze mee. Bij die vind ik in ieder geval. Ik gebruik eerst een goede cleanser shampoo, flink inmasseren en daarna mijn andere shampoo.

2 likes

Is dit een actieartikel of gewoon assortiment?

5 likes

Zit in het vaste assortiment!

2 likes

Ja ik heb t ooit aangeschaft maar nooit gebruikt (net als zoveel producten :sweat_smile::joy:)

1 like

Dankje! Ik heb ze lang geleden eens in de sale gekocht helaas. Ze zijn van Dune mocht dat helpen.

2 likes