Show je laatste aankopen #8

Ik zie jou echt die jurk rocken!

Ik veronderstel Acne Studios, gezien het logo

1 like

3 kaartjes voor Disneyland, Anaheim! Veel te duur verjaardagscadeautje voor mijn 5 jarige dochter, maar als we toch in LA zijn…

58 likes

Love je stijl!

3 likes

Oeps, heb een nieuwe verslaving gevonden geloof ik :sweat_smile:

Edit: macarons van Tout dus :grimacing:

14 likes

Ze zijn ook wel heul lekker hoor

4 likes

Ah thanks

3 likes

Ja echt hè. En ik koop ze lokaal voor dezelfde prijs, maar dan is de smaak half zo lekker en zijn ze ook maar half zo groot :grimacing:

1 like

Wat is het?

3 likes

Aangezien ik laatst mijn enkel flink heb verstuikt en mijn evenwicht sowieso al om te huilen is (Decathlon)

10 likes

Macarons

5 likes

HOE dan? Ben al zo lang op zoek en altijd overal uitverkocht :smiling_face_with_tear:

3 likes

Oh haha, macarons bij Tout. Ik zal het er zo even bij zetten, want het is natuurlijk lekker onduidelijk zo.

4 likes

Oe dat ding is zo leuk, in de winkel echt een tijd op gestaan! Veel plezier ermee

3 likes

Haha oo dan heb ik ze al in de zomervoorraad liggen haha
Dacht dat deze hak wat vierkanter en hoger was

3 likes

De broek. Eindelijk een jeans met rechte pijpen die me goed staat! Deze is van Pull&Bear

23 likes

Ah deze had ik een tijdje geleden ook gezien, maar toch een andere - niet succesvolle - besteld.
Hoe lang ben jij, als ik vragen mag?

2 likes

1.67 en deze broek is me ongeveer 10 cm te lang, maar er zit geen zoom aan de onderkant dus ik ben van plan hem zelf af te knippen

8 likes

Oh ik ben stukje langer. Misschien toch ook die nog maar proberen! Ben echt beetje hopeloos na alle pogingen…

Lush shoplog

Alleen de American Cream conditioner ken ik al, is mijn fav en koop ik steeds oonieuw. Die dadel douchegel is Limited Edition en toen ik die rook wajooow ik was verkocht!! Ruikt naar sticky toffee pudding overgoten met chocola. De rest ook nooit geprobeerd maar ruikt allemaal heel goed en ik ben een sucker voor dingen die lekker ruiken. Die posh chocolate is letterlijk net pure chocolade.

34 likes