Show je laatste aankopen #8

Deze reis wordt mede mogelijk gemaakt door de nationale spoorwegen + vrienden die in Berlijn wonen :relieved:

1 like

Hebben je oorbellen zo’n reis afgelegd ja?

3 likes

Mijn verjaardagsgeld uitgegeven aan HKliving servies.
Helaas zijn de “melk en suiker” en de twee bordjes naleveringen maar daar kan ik dan weer naar uit kijken.

72 likes

Ook dat :nerd_face:

2 likes

Dit lijkt me echt geweldig bij jou! :star_struck: En de schoenen van @anon42887991 maken het helemaal af

3 likes

giphy
Ik heb genoeg schoenen, dus die skip ik ff hahaha

4 likes

Maar maar, heb je ooit genoeg schoenen?
shoes-pose

12 likes

turning-red-abby

@Hippe_kikker geef geld :smiling_face_with_tear:

9 likes

Ik reageerde op je piercing post haha

4 likes

Weet ik! :grin:

3 likes

Leuk! Waar ga je naartoe (steden) en heb je tips voor een leuke route?

5 likes

Wat mooi!!! Zou je mij kunnen vertellen hoe duur die nu is? En kun je hem bij de Chanel winkel halen als je langsgaat of word je op een wachtlijst gezet

2 likes

De WOC is nu €2700. Het verschilt per winkel of ze aan een wachtlijst doen of dat je gewoon kan binnen lopen. Ik zou anders gewoon even de winkel bellen.

7 likes

Ohhh goed nieuws voor jou @Oprah :grimacing::raised_hands:t2:

2 likes

Ik wilde een nieuwe tussenjas. Ik heb al jaren een zwart nep leren jasje maar die werd nu zo lelijk. En ik zweet daar wel altijd snel in. Dus ik wilde eens wat anders. Hopelijk is het wat. Hij is van nakd

26 likes

Katoenen jurk van Massimo Dutti aan de helft van de prijs via Zalando!

14 likes

6 likes

8 likes

Ah zoveel geluk! Hij is echt prachtig! Ik sta al 5 maanden op de wachtlijst, maar nog niks gehoord :cry:

4 likes

Triumph sale bij Zalando Lounge. Het werd wel eens tijd voor kwalitatieve bh’s, dus ik hoop dat er wat tussen zit.

5 likes