Om even op de shampoo en conditioner van the ordinary terug te komen: ik heb zondag voor het eerst mijn haren gewassen met die producten. Op de fles van de shampoo staat body & hair care, de structuur lijkt meer op douchegel dan op shampoo. Het schuimt niet (of heel weinig maar ik douch nooit met lenzen in, heb met mijn wazig zicht niks van schuim gezien). De conditioner voelt aan als gewone conditioner. Ik vind mijn haar na het wassen fijner aanvoelen dan met mijn gewone haarproducten (l’oreal elseve). Ik heb licht golvend haar tot over mijn schouders waar heel snel knopen in komen. Normaal gebruik ik anti-klittenspray of een beetje haarolie als ik merk dat ik met de tangle teezer niet door mijn natte haar geraak. Na het wassen met die dingen van the ordinary was dat niet nodig. Het leek alsof er minder knopen dan anders in mijn haar zaten, kan natuurlijk toeval zijn. Het is nu 3 dagen geleden dat ik mijn haren heb gewassen. Meestal is dat de dag waarop mijn haar er een beetje vettig begint uit te zien. Normaal zou ik op die dag droogshampoo gebruiken. Dat heb ik vandaag niet nodig gehad. Ik denk dat ik het een dag langer kan rekken tegen dat het opnieuw moet gewassen worden.
Samengevat: ik ben er voorlopig positief over maar ik heb de producten nog niet los van elkaar gebruikt dus geen idee of het de shampoo of de conditioner is (of een combinatie van de twee) die goed lijkt te werken.
Hmm dit werd een langere review dan verwacht haha