Show je laatste aankopen #8

Lente kleurtjes gellak en wat basic t-shirts van Uniqlo!

17 likes

Heb je ook deze video gezien van Benita Larsson? :smile:

5 likes

Oké de kapsters mogen mij corrigeren want ik probeer de woorden van mijn eigen kapster te reproduceren maar mogelijk zeg ik daarin toch iets fout.

Het klopt inderdaad dat kappershampoos/kwaliteit shampoos minder schuimen. Het zij juist de “slechte” ingrediënten in andrelon enzo die dat schuimende effect geven. En dat is het paradoxale eraan: wij als consumenten associëren dat schuim met goede reiniging etc, terwijl dus in de werkelijkheid het juist niet goed is voor je haar.

Wat mijn kapster adviseerde - en wat ik ook wel zelf echt terug zie tijdens het douchen - is om 2x met shampoo te wassen om de optimale reiniging te bereiken.

5 likes

Ik vind de verpakking geweldig en ik houd van saaie oogschaduwkleuren. En ik heb mazzel, want nu is ‘ie alweer uitverkocht.

15 likes

Wow super toevallig dan dat zij deze video een paar dagen terug geplaatst heeft en ik daarna jouw aankoop zie. Ik twijfelde nog na het zien om er iets over te delen in het huishoudtopic :laughing:

Ben benieuwd

19 likes

Doet dit iets speciaals of is dit voor de sier?

1 like

Blouse van Fabienne Chapot

24 likes

Want als iets leuk is koop ik gelijk alle kleuren die er zijn.

41 likes

Zag hem voorbij komen bij haar ja en wou al langere tijd een door sammije. fcoate maar wist niet dat H&m ze verkochte dus gelijk maar besteld.

2 likes

Voor de sier

2 likes

Mag ik vragen hoe je nu denkt over de shampoo? We zijn alweer een paar dagen verder … ik heb ook last van knopen en klitten in m’n haar die in de loop van de dag verschijnen (vooral de onderste laag in m’n nek) en ik ben benieuwd deze shampoo misschien wat voor mij is.

Bedankt alvast!

3 likes

Forever petite van About you

31 likes

Zo’n etagère stond al zo lang op m’n wish list. Super crappy week gehad dus het is wel leuk dat m’n vriend deze ook wilde kopen. :smile:

63 likes

Lang geleden dat ik vakliteratuur heb gelezen, maar deze leek mij zo interessant dat ik hem besteld heb.

6 likes

new year new me
broeken zalando, tops zara

35 likes

Ik dacht even dat dit een hele fancy krabpaal was :sob::sob:

10 likes

Leuk die groene met die ballon mouwen! Heb je een linkje? Kon hem zo snel niet vinden op de site

5 likes

yes: TOP MET GEKRUISTE V-HALS EN PRINT - Ecru / Groen | ZARA Nederland / Netherlands

8 likes

Ik hoop maar dat ze hem daarvoor niet gaan gebruiken. :cry:

2 likes