Show je laatste aankopen #8

Morphe The Big Prime Mascara Primer

Smashbox Primer

MAC Russian Red

Bobbi Brown Shimmer Brick

17 likes

Woood Boekensteunen

Kickers

23 likes

In de volgende smaken:

Mijn zus is helemaal fan. Ik vind het normaal vrij prijzig omdat ik dan boven de €50,- uit moet/wil komen om geen verzendkosten te betalen. Maar nu een aanbieding van 4x400g voor €30 zonder verzendkosten, dus eens een bestelling geplaatst.
Het is trouwens in te vriezen, want anders moet je best veel cookie dough in zeer korte tijd eten :sweat_smile:

@Diamonds Jij op deze site al eens besteld als cookie dough liefhebber? :grin:

12 likes

Oooh, hier zou ik mijn vriend heel blij mee maken denk ik

3 likes

Heb je een linkje van die beige top met zwarte print? Ben best creatief geweest met m’n zoekwoorden, maar kan hem niet vinden.

2 likes

Ik denk dat je deze bedoeld?

4 likes

^ mango

^ Zalando

Dat Nike ding is om schoenen etc in te doen in mijn koffer

8 likes

Beetje een impuls aankoop, ga er voor mijn vakantie denk ik niks een hebben :sweat_smile:. Ach, geld moet rollen

13 likes

Wanneer is je vakantie? Handleiding zegt 5x om de 2 weken, maar 5 weken lang elke week werkt even goed

Niet mijn picca

28 likes

Hee ik dacht lekker met korting scoren, maar zie nu dat DE niet meer meedoet met de stapelkorting :sweat:

Wat een gelukkig jullie zeg🤩

2 likes

Heb je geen adres in nl waar je het naar toe kunt laten sturen en dan een x ophalen als je daar bent?

3 likes

Ik zit in NL, maar staat er echt

Edit: met DE bedoelde ik dus Drunk Elephant😅

3 likes

Na de 4e x ongeveer! Denk wel dat ik me aan de handleiding ga houden, maar ik kijk hrt even aan :slight_smile: bedankt voor de tip!

4 likes

Zondag was er net een iets andere actie. 25% Op alles. Alleen online. Denk dat het daardoor komt.

1 like

Oh hahah oeps

1 like

Kaartjes voor Years and years

14 likes

afbeelding

Er is eindelijk een boek over Gerard Sanderink en Rian van Rijbroek. Komt overmorgen pas uit, maar ik moest hem hebben. Dit is zo’n leuk drama om te volgen. :joy:

27 likes

image

image

6 likes

Deze jurk bij TK Maxx, zodat ik er deze zomer bij kan lopen als een oversized servet.

26 likes