Show je laatste aankopen #8

Heb je eerder broeken van gymshark gehad? Zijn die een beetje luchtig?

Ik heb alleen maar leggings van Gymshark. Ze zijn stevig en zweet droogt snel op als je dat bedoelt met luchtig? De stof is over het algemeen dikke kwaliteit wel.

3 likes

Een roze en blauwe eetkamerstoel, wil er uiteindelijk zes hebben (roze, blauw en donkergroen), waarvan drie met en drie zonder armleuningen

Ik kwijl al minimaal een jaar over deze stoelen, dus ik ben blij dat ik ze eindelijk mag kopen van mezelf :sunglasses:

46 likes

Broeken zoektocht omdat bijna alles te groot is geworden. Beetje jammer dat veel plussize jeans van die lellike skinny jeans zijn.

27 likes

Aaaah wow wat cool! Ik was vroeger helemaal gek op dat tijdschrift!

6 likes

Waar zijn deze stoelen van? Ze zijn prachtig

Hou van deze lijn

8 likes

https://www.zalando.nl/jdy-jdyhazel-long-parka-black-jy121u05v-q11.html

2 likes

Was nu bij de Mediamarkt voor 299 en nog 40 euro cashback.

8 likes

Dat vind ik zelf wat onduidelijk, want ze heten bij elke site weer anders haha. Ik heb ze in ieder geval besteld bij Skylerstore Store! Naam waar je ze het meest onder vindt is “Feliz Lifestyle Jolien”

1 like

Ik heb zo’n spijt dat ik m’n Witch magazines heb weggegooid :sob:

1 like

Deze is wat lichter en heeft meer een linnen look dan op de foto

In groen en in spijker

11 likes

Allemaal kwantum.
(Die lamp is op een paar plekken wat beschadigd (krassen) maar woon toch te ver van een kwantum om te ruilen.
Dan maar wegdraaien. Soit)

32 likes

Oeps ik bedoelde ook Witch! Ik had zelfs een abonnement erop! Maar dan als puber alles weggedaan want: ‘kinderachtig!’ :sob: Heb het wel nog eens online gelezen een tijd terug haha.

2 likes

Sorry beetje laat misschien maar ik sta op het punt deze ook te bestellen, alleen twijfel ik een beetje over de maat… hoe valt hij ten opzichte van je normale maat?

5 likes

25 likes

Wow, die jumpsuit. Ik heb er nog nooit één gedragen maar deze is echt geweldig. Waar is ie van?

2 likes

Shein.
Boho Bloemen Volledig geprint Grote maat jumpsuit Riem Wrap
Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken!
Boho Bloemen Volledig geprint Grote maat jumpsuit Riem Wrap

4 likes

Ik heb m nog niet binnen! Het is made to order dus het duurt wat langer voordat het verstuurd wordt. Maar ik heb meerdere jurkjes van deze shop en het valt normaal op maat vind ik.

1 like

Hoe vind je shein qua materiaal en afwerking?

3 likes