Ja dat ligt echt aan het product. Ik moet zeggen dat ik normaal op katoen filter. Dat zijn die dingen hier boven dan weer niet haha. Maar ik kijk altijd goed naar de reviews enzo. En alles eat ik er van heb zit goed enzo. Kwaliteit is ook prima voor t geld.
Zo die lichtblauwe broek is echt een aanrader voor wie een ultrahoge taille wil en ook zelf ultralang is, moet je kijken:
ik ben 1,71 en moet m echt 10 cm omslaan, misschien wel meer, en hij sluit in de taille perfect aan en hij zit heel lekker! Ga m wel ruilen voor een maatje groter want ik blijf niet zo (voor mij ongezond) dun als ik nu ben
anyway dit is m:
Wow waar zijn deze van? Mooi!!
Tweedehands bloes en rok
Die blouse
Dan mis je ook het, ik moet zeggen goedgeschreven, stuk ‘Poep in de baard’. Aanrader!
…schouders, knieën, teen, knieën, teen
Mijn juffen en meesters hadden geen goede articulatie. Dus verkeerd geleerd
Bij Mac:
Lipstick in Kinda Sexy voor mezelf
Lipgloss setje als Moederdag cadeau
Bij Ikea:
Sanela kussenhoes
Bij H&M, met 20% ELLE Smart shopping korting

Kussenhoezen, een van de twee kleuren ga ik houden.
Bralette, ook in de kleuren beige en zwart.
Bij Muchachomalo:
Voor mijn vriend
Topje voor mezelf
Ik zag net dat Cult Beauty nu 20% korting heeft op Drunk Elephant en Space NK heeft vandaag €20 korting per €100 (maakt niet uit wat je bestelt) met code TODAY20. Weet niet of je inmiddels al iets hebt gekocht, maar daar verkopen ze allebei Drunk Elephant en er komen geen extra kosten bij ook al verzenden ze vanuit Engeland
Deze zijn nu in de aanbieding bij de kruidvat. Heb ook nog van die goedkopere, maar die doen pijn aan m’n oren. Hoop dat ik nu s’morgens niet meer wakker word van alle vogels en het verkeer wat voorbij raast.
Was dat ijs goed gelukt? Pistache zelf vind ik heerlijk, maar veel ijs in die smaak altijd erg chemisch, dus misschien eens leuk om dat ook eens te proberen met dit spul haha
Jaaaa Heb wel een ijsmachine en gebruikte het recept uit het boek IJspret van Linda Lomelino. Maar er zijn vast zat recepten te vinden online.
Nice! Aanbieding ergens?
Die orthopax kneeddingen duwen oorsmeer in mn oor zodat ik elke keer mn oren uit moet laten spuiten
Zou dat hiermee anders zijn?