Show je laatste aankopen #8

Wel om door een ringetje te halen hoor.

17 likes

Het auto merk?

5 likes

Een servetringetje welteverstaan

13 likes

Zij is toch zo’n wappie?

3 likes

Oh ik wil m ook kopen deze week, zo’n bizar verhaal

4 likes

Niet helemaal. Ze lijkt meer een vrouwelijke psychopaat of sociopaat te zijn die (kwetsbare) mannen manipuleert. Hier begon het allemaal mee Nieuwsuur zegt sorry - Zondag met Lubach (S08) - YouTube en nu heeft ze een relatie met een van de rijkste mensen van Nederland. Turbantia heeft er veel over geschreven.

Edit: Smart blockchain. :joy:

5 likes

Oh wauw ik had haar denk ik nog nooit horen praten. Zo bizar dat er toch zoveel mensen in zijn getrapt. Ben benieuwd naar je bevindingen van het boek en of het een aanrader is. Anders wacht ik wel op de verfilming.

3 likes

Simpele langere zomerjas voor als ik naar werk fiets (capouchon, zakken :bulb:), dan maar ff casual en niet netjes.
JDY via zalando

10 likes

Gymshark koningsdag sale, thanks Willy. En nog 10 euro korting met een kortingscode er bovenop.

Dat plukje haar tussen haar benen van (ik denk) haar lange haar is wel een beetje weird haha

38 likes

19 likes

Is die 10 euro korting een algemene kortingscode? En zo ja, wat is de code :eyes:

Was ook net naar de sale aan het kijken.

3 likes

Als je googelt op Gymshark kortingscode dan kom je hem tegen. Zijn er 3 variërend van 10 tot 20 euro afhankelijk van het bestelbedrag.

1 like

Thanks, normaal doe ik altijd een rondje Google voor het afrekenen, maar dacht mss weet jij meer hehe.

6 likes

Haha same ritual

4 likes

Dit heb ik net gratis meegenomen van de vrijmarkt.
Mijn opa en oma hadden dit creepy schilderijtje vroeger ook en dit hing in de logeerkamer waar mijn broertje en ik sliepen en we werden er altijd een beetje naar van. En nu heb ik 'm opgehangen bij mij thuis in de ruimte waar mijn broertje logeert haha.

90 likes

Heb je een linkje? :slight_smile:

2 likes

Dit is zo’n vervloekt schilderij!

10 likes

:hushed: Ik durf niet verder te lezen…

3 likes

FML.

“Ontkomen aan de vloek kan alleen door te verhuizen en het schilderij in de oude woning te laten hangen.”

7 likes

Hahaha sorry!!

5 likes