Show je laatste aankopen #8

Uiteindelijk word dit de jurk voor beide bruiloften, waarbij ik nog in de eerste bruiloft een extra witte blazer aan doe en witte schoenen (want dresscode wit).
Bij de tweede bruiloft doe ik denk ik een donkerde riem er bij en iets meer gekleurde schoenen.
Gelukkig verbergt deze jurk mijn benen en armen, en accentueer ik mijn taille met een riem, ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als ik het binnen heb. Daarnaast vind ik deze jurk echt wel leuk om nog wat prive te dragen :smiley:

58 likes

Maar deze is lichtblauw met donkerder blauw toch? Ik dacht eerst dat dat lichtblauw wit was maar zou je dan niet beter iets met een witte basis nemen?

1 like

Alsnog zo erg bedankt! Heb ook beide besteld en ben er zo blij mee! Dacht bij de roze eerst dat het niks voor mij zou zij, maar vind het een heel leuk pak en zit lekker :smile:

4 likes

Ga je het nu nog moeilijker voor dr maken :joy:

34 likes

Leuk! Waar is de jurk van? :slight_smile:

4 likes

Ik heb de bruid vorige week geappt en ze vind het wit genoeg en in vergelijking wat ik eerst had gekocht (mocht je dat mee gekregen hebben) is dit al heel wat anders. Enfin, twee partijen zijn tevreden.

@jasmijntheetje via otto en dan zoeken op maxi jurken!

16 likes

12 likes

Deze 2 kaarsen van Tk Max. Als ze op zijn wil ik ze als bloempotten gaan gebruiken .

71 likes

Zara

2x voor moeder en schoonmoeder

10 likes

Leuk jurkje zeg! :heart_eyes:

3 likes

die meid timmert nog steeds lekker aan de weg he

22 likes

12 likes

Welke zijn dit? Ik ben ook wel benieuwd! Wel zat van de luchtbedden eigenlijk.

1 like

Maria Black sample sale :star_struck:

26 likes

Luchtreiniger lijkt me toch wel handig nu ik straks weer huisdieren heb.

10 likes

Twee jurken

Fabienne chapot

Lot

56 likes

Ik vond het wel tijd om voor het eerst in mijn leven een helemaal nieuwe en moderne tv te kopen haha. 50 inch trouwens

22 likes

Hoe noemt de blush?

5 likes

Hoe noemt de blush wat

21 likes

Mijn excuses, kan je mij vertellen hoe de blush heet.

5 likes