Mijn man heeft zo’n ‘mat’ , als vervent kampeer-hater die het af en toe wel doet vanwege handig met hobby. En volgens hem slaap je er erg goed op.
Weet je of deze ook helpen tegen het snurken? Ik heb al 4 verschillende geprobeerd maar hoor mn vriend nog steeds naast me
Ik zou het niet zomaar doen, ga je van 25 naar 12,5 mg? Je weet niet hoe het qua hulpstoffen in de tablet zit, en meestal wordt aangeraden alleen tabletten met breukstreep te breken. Zeker even overleggen met de huisarts als hij degene is die over je medicatie gaat
Ja vind ik ook! Nou ja, hopelijk wordt het snel verstuurd.
Ook leuke items. En fijn dat je het al binnen hebt. Wij hopelijk ook snel
Ze zijn alleen gestopt met vergoeden dan? Het zijn ook wel mini pilletjes om door te snijden
Geen idee, mijn oplossing voor last hebben van snurken is niet naast iemand slapen die snurkt.
Ik zag de body en las paarden bit dus ik dacht je het over dat stukje tussen je lippen had
Hier ook een keiharde snurker als partner helaas… Ik heb sinds kort HappyEars en met deze hoor ik hem niet meer! Je oren moeten wel even wennen maar na een tijd zaten ze bij mij perfect in mijn oren, erg blij mee
Omg prachtig!
wow dit staat je echt fabulous!!
Geweldige fit en print. Ik vind dat er atm echt veel leuke printjes in de winkel hangen.
Haha ja oeps alweer een vaas ja die zijn inderdaad prijzig, de kleine vaas/bloempot is wel leuker geprijsd, die is 36 euro.