Enige Black Friday deal waar ik gebruik van maak hehe, 3 flessen voor een 10tje.
Haha ik kreeg error want ik zie er 4. Maar chill!
Haha ja had nog 1 over met nog een restje. Mooi moment deze aanbieding want heb nog precies genoeg voor 1 was in die fles.
Oh dit stuur ik ff door naar mn broer (zodat ik kan spelen ssssht )
Pakketje was gisteren aangekomen, ik heb vandaag voor het eerst die crème gebruikt en ik ben fan! Het is een groene crème die beige wordt als je ze uitsmeert. Beetje lastig om uit te leggen, het zit tussen een dagcrème en heel lichte foundation in vind ik. Het bedekt de rode ââvlekkenââ op mijn wangen en neus redelijk goed zonder dat het er onnatuurlijk (1 beige blur ofzo) uit ziet. Ideaal om rode kleur een beetje te corrigeren zonder direct naar foundation te grijpen.
Ik heb hem laatst besteld, stofzuig nog steeds elke dag Prima ding!!
Heel tevreden mee!
Wij hebben zoân ding van moulinex en gebruiken m heel graag. Lekker makkelijk komkommer in plakjes of wortel raspen als we friet eten! En coleslaw maken! Superblij ermee. En maar 1 base op t aanrecht, want de blender gebruik ik bijna elke dag.
Super leuk! Waar heb je dit laten maken?
Ik heb deze nu in maat 38. Heb normaal 37 maar ook steunzolen en had in de breedte wat extra nodig. Ik ben eerst naar Bever geweest om mân voeten op te laten meten. Aanrader! Deze is geschikt voor brede voeten.
Welke code heb je gebruikt? Ik zie niks staan op hun website en ik heb ook nog geen mail gehad terwijl ze me normaal kapot spammen
Aangezien mijn huidige telefoon ineens begint op te zwellen bij de batterij.
Opzwellen bij de batterij, dat is gevaarlijk :o