Show je laatste aankopen #8

CBBF25

4 likes

Weet ik, daarom ook een nieuwe gekocht
@kali het was een toestel van max €120 om dan een nieuwe batterij te doen na ruim twee jaar is me niet waard. Ook vanwege de updates etc die uiteindelijk niet meer kunnen draaien erop.

3 likes

Ik kocht deze en naast dat ze heerlijk zitten besef ik mij dat het bijna 1-op-1 de schoenen zijn die mijn oude vader zijn hele leven droeg. Hij kocht gewoon steeds opnieuw dit soort klompen.

41 likes

Mijn pa en ik hebben deze in het grijs :joy::joy:

5 likes

Heeft iemand hier wel eens iets (bv een jas) gekocht van het merk Naf Naf? Hoe klein of groot valt dat? Net als de H&M bv? Ik wil deze jas :pleading_face:

10 likes

Ik heb een jurk van Nafnaf en die valt gewoon zoals mijn normale maten

2 likes

Echt mooi! Mijn jurkje van nafnaf valt ook normaal. Jassen zijn natuurlijk wel altijd lastig.

1 like

Nieuw borduurpatroon van Sarah K Benning <3

59 likes

19 likes

Omg deze is mooi! Doet me denken an een jas die ik als kind had van Benetton, die liep ook zo wijd open, net als een jurk zegmaar. Vond het ook heel jammer toen ik daaruit groeide :sweat_smile:

5 likes

Was bij Amazon.de in de aanbieding :hugs:

17 likes

Samen voor €34,- euro bij LF, terwijl de primer alleen al €36,- kost bij Ici Paris :exploding_head:

15 likes

Jurkje voor kerst (en de rest van het jaar) van vinted

14 likes

Nog een kerstcadeau. Het moeten otters voorstellen haha. Mijn vriend is gek op otters, ik vond het stom dat ze luiers aan hebben op dit ding, maar vond mijn vriend niet erg (want :otter:).

31 likes

Allebei van MADE, had ze al lang op het oog dus heel blij met de korting en gratis levering :grin:

43 likes

Ketting via RegalRose

8 likes

Een nieuwe kalender

6 likes

6 likes

Gezamenlijk kerstcadeau voor mijn vader

8 likes

Ik vind dit echt zo’n top cadeau voor vaders, moeders en opa en oma’s. M’n beppe heeft er ook één en is er nog steeds blij mee.

1 like