Dat kun je toch ff opzoeken op de hm site. Daar is die voor bedoeld.
Ja de blouse was er sws in meerdere kleuren de broek maar in 3
Waar smaakt dit naar?
Naar bruine suiker en een beetje naar rietsuiker
Zo leuk! Heb je een linkje voor mij? Ik kan het niet vinden op de website bij shorts, wellicht uitverkocht maar dan kan ik het in de gaten houden. Edit: wat dom, zie nu pas dat bovenaan de foto gewoon staat hoe de set heet dus linkje is niet nodig!
Nee, ik doe maar wat
Ik doe er 2-3 theelepels van het siroop in een hoog glas. 1/3 van het glas vul ik met havermelk (of een andere melk die je lekker vindt). Vervolgens gooi ik een afgekoelde dubbele espresso erbij. Ijsklontjes erin en roeren in het glas met een lange lepel.
Maar je kunt het zoeter maken door meer siroop erin te doen.
En cranberry pate x 2
Oh wat een goed idee! Ga ik ook doen denk ik.
Niet echt een aankoop gezien ik er geen geld aan kwijt was. Oma had geld gestort en gevraagd of ik mijn eigen verjaardag cadeau kon kopen. Dus HK living ristretto kopjes en schaaltjes gekocht drink geen koffie maar mijn dochter drinkt wel uit kleine bekertjes. En gezien we ook grote thee glazen en koffie kopjes gekregen hebben van andere familie lijkt het mij leuk dat ze ook een eigen unieke kopje heeft om melk uit te drinken. Ben helemaal blij.
Ben wel hebberig. Wil eigenlijk andere schaaltjes / maten ook kopen gezien we altijd schaaltjes te kort hebben (maar ik het saaie witte servies ook wel wil doen). Maar ja geld al uitgegeven deze maand.
Deze birkies die blijkbaar ongeveer in heel Europa uitverkocht zijn. Veel geluk dat ze er in mijn stad nog een paar hadden in deze kleur/maat
Tweedehands Sissel Edelbo via Sellpy! Heb dit model al in een andere print en vind 't zo’n handig ding om in de hitte over een top te gooien die op zichzelf te bloot is voor op kantoor. En de kleuren en print zijn zo hippie haha I love it.
Zeg me a.u.b. hoe jullie dat hebben gedaan, ziet er ideaal uit
I love Nancy, zij is zo lief in haar Stories
Vinted parel! Ochtendjas / kimono van Essenza met kaartje er nog aan voor 10 euro!
Beetje jammer dat ik nu net op vakantie ben en het telkens bloedheet heb in mijn badstof badjas…
Laten we duimen voor warme zomer ochtenden.
Berichten over zwart op bruiloften incoming…
verstopt zich alvast