Show je laatste aankopen #8

Ik zie mensen zo vaak zwart op bruiloften dragen, volgens mij is het echt achterhaald dat dat niet kan :sweat_smile:. Snap dat je niet in begravenisstijl moet komen, maar daar heb je gekleurde accessoires voor.

7 likes

19 likes

download (2)

Ik kwam een heel leuk boekenwinkeltje tegen in Wenen en ik moest deze versie gewoon hebben :heart_eyes:

18 likes

Niiiice, dat is een Barnes & Noble leatherbound editie. :star_struck: Heb daar ook een tiental van haha

4 likes

Oehh, dan weet ik waar ik op moet zoeken als ik meer van deze boeken wil!

3 likes

Voor een bruiloft, eentje gaat terug!

14 likes

Waar is deze onderste van?

6 likes

Nouja zolang het thema niet wit/zilver is

9 likes

Dan was ik natuurlijk in knalrood gegaan!

Een poging om mijn portemonnee, sleutels etc op 1 plek te houden

Boxer voor mezelf en andere als kadootje voor mn man

23 likes

Vakantie geld uitgegeven aan deze laptop, mocht ook wel na 7 jaar.

14 likes

Interrailpas voor twee maanden onbeperkt treinen! Wil een aantal weken in de zomer reizen en dan misschien nog een lang weekend ofzo. Het verschil tussen één en twee maanden was maar 30 euro dus ja. Nu een leuke route uitkiezen :slight_smile:

Dikke aanbieding via Volgende halte: een groot avontuur | Flashsale met 50% korting

32 likes

De aanbieding liep gisteren af toch? Wel echt vet, hebben ook getwijfeld! Maar wij hebben helaas niet aansluitend 2 of 3 weken vrij om echt te gaan touren helaas. (je mag trouwens maar 1x je eigen land ermee uit en in, dus daar moet je even op letten met als je meerdere keren weggaat!)

1 like

Gisteravond liep de site steeds vast (Eurovisie wakkerde vast het Europagevoel aan :p) dus heb vanochtend vroeg nog eens geprobeerd. Hij staat er nu nog voor een paar uur op.
Jammer dat het niet mogelijk was voor jullie, hij is wel lang geldig zag ik! En bedankt voor de tip, idd rekening mee houden dan!

4 likes

Ooh wat leuk! Ik heb door Scandinavie en Spanje met de trein gereisd en binnenkort een stukje Italie en Frankrijk dus als je nog tips wilt; laat maar weten!

3 likes

nieuwe broek

15 likes

Jacquemus

Girlfriend collective

Suit my case (bedankt instagram reclame)
je kan alle onderdelen een andere kleur geven maar ik heb me ingehouden

19 likes

Shoplogggieeeee

Airpods kwijtgeraakt op een festival :cry:

image

Even kijken of dit werkt

Bijzettafel

Karaf

Mn Nespresso melkopschuimer maakt geen goed melk voor latte art, dus even wat tools gekocht voor thuis

41 likes

Review van de boob tape graag!

6 likes

Review komt dit/na het weekend

5 likes