Show je laatste aankopen #8

Er was hier vorig jaar iemand die een multifunctionele en stijlvolle rugzak van leer kocht via een crowdfunding. Ik vind het niet meteen terug. Maar ben heel benieuwd hoe dat is verder gelopen. Heb je de tas ontvangen? Is hij mooi?

5 likes

Deze bedoel je denk ik.

@Dombo

2 likes

Heel erg goed! Hij rijdt als een zonnetje en ik ben er elke dag blij mee :blush: alleen de koplamp deed het al snel niet meer en ik snap niet hoe ik de batterij moet vervangen, maar dat ligt aan mij :wink:

7 likes

Haha dacht even dat dit over die rugzak ging

10 likes

Exact! Merci om de post te zoeken en vinden. Ik werd vorig jaar ook getarten door hun ads. Uiteindelijk toch niet gedaan. Maar heb hem nog steeds in mijn hoofd. @Dombo hoe bevalt hij?

6 likes

Was ik inderdaad! Ik heb hem nog niet ontvangen, als het goed is komt hij medio juni binnen! Zal dan mijn verdict hier posten. Ik geloof dat mensen uit de VS hem al wel hebben ontvangen dus misschien kan je vast zoeken naar online reviews?

4 likes

Sporty & Rich

Los Angeles Apparel

Los Angeles Apparel

Realisation

Rat & Boa jurk want moet shinen voor een event

Doei geld :money_with_wings:

34 likes

52 likes

24 likes

Lampje

20 likes

Eerder deze week (niet mijn foto’s):

afbeelding

32 likes

Ah, toch maar overstag gegaan? :smiley::+1:

2 likes

Wauw heel mooi die rat & boa jurk

6 likes

10 likes

Ik had iets besteld, maar de verzending duurde langer dan op de site stond, dus ik had het direct weer geannuleerd, want ik had het nodig voor een bepaalde datum ivm een vakantie. Toen hebben ze het alsnog gestuurd. Ik heb het teruggestuurd zodra ik er weer was, vervolgens kreeg ik een mail dat ik een lege doos terug zou heben gestuurd (met een foto ook erbij van een lege doos, grappenmakers), en hebben we twee maanden heen en weer gemaild. Ik heb uiteindelijk mijn betaling terug laten trekken, had gelukkig met creditcard betaald. Echt nooit meer, stelletje fuckers.

3 likes

Waar is het van?

5 likes

41 likes

Allemaal Wehkamp!

1 like

Super leuk, waar heb je ze gekocht?

5 likes

Alleen de blouse, refined department

Jurk, My Jewellery

Bag strap, loavies

9 likes