Ik heb de boob tape, werkt goed mits je het goed plakt. Kijk aub uit met het eraf trekken, goed op de verpakking lezen hoe je dat goed doet. Ik trok het er gewoon af, had toen een blaar en nu een litteken
Ik hoopte op een 'WACHTEN!!" tussen de foto’s door maar helaasch
Daar is deze shoplog te klein voor, volgende keer even meer consumeren
Jeej, voor 480 euro zo goed als nieuw. Een paar dagen twijfelen loont, want hiervoor was de goedkoopste optie licht beschadigd voor dezelfde prijs. Aan de kleur kan ik wel wennen.
Deze heb ik ook en ben er nog steeds heel blij mee! De gele kleur is echt leuk en de camera is top
Heel goed om te horen
oohh die kleur is juist leuk!
Ik vind de kleur wel gezellig haha!
Welke site is dit? Ga ik het ook eens in de gaten houden
Ze zijn allebei te warm. Alsof ik een legging aan heb
@Diplodocus ik zou beide broeken niet aanraden
Refurbished.nl!
Waarschijnlijk mijn favo plaat van dit jaar op basis van andermans recensies (en de nummers die ik al heb gehoord en de geweldige vormgeving)
En tweedehands (maar dan de foto’s via google):
Leopard skinny’s van de Zara en Mango.
Daar heb ik echt slechte ervaring mee dus ik hoop dat die van jou helemaal goed is!
Hoop ik ook what happened?
Welke kleur zijn die? Ik twijfel maar eigenlijk wil ik ze ook
Dit is de kleur taupe! Maar dus wel overal ongeveer uitverkocht
Ik had een iPad besteld en die werkte niet. Retour gestuurd en toen ong 2,5 maand peentjes gezweet of ik m’n geld wel ging terug krijgen. Ik kreeg via mail geen reactie en telefonisch kreeg ik ze niet te pakken. Uiteindelijk wel dus… maar duurde HEEL lang!
Oh wat matig! Gelukkig wel teruggekregen uiteindelijk. Ik heb 'm net opgehaald, ziet er netjes uit en werkt so far goed dus laten we hopen dat het zo blijft