Show je laatste aankopen #8

Heerlijk!

1 like

Ik heb m in november meegehad naar de VS en kan bevestigen dat hij handig is voor vakanties!! Dat rechtvaardigt je impulsaankoop :yum:

6 likes

Gabor slippers; eigenlijk een halve maat te groot dus hoop dat ze klein vallen

27 likes

Had hier al een sample van liggen, heerlijke geur inderdaad!

Meteen maar een full size besteld.

4 likes

Spijkerbroek (alsof ik er niet al 100 heb daarvan, maar denk dat deze écht perfect zit.)

14 likes

Ik heb deze nu bijna meer dan een jaar en ben er heel blij mee! (Enige is is dat ik niet weet hoe de lamp uitgaat en die dus permanent aan staat als ik fiets :grimacing:)

2 likes

De verkoper legde uit dat de koplamp op de naafdynamo in het voorwiel werkt dus het ligt niet aan jou haha. Zal eens navragen of je dat handmatig uit kunt zetten

7 likes

Deze wordt officieel verkocht als pennenhouder, maar hij is best wel lomp daarvoor. Ik ga er een plantje in doen!

51 likes

Leuk! Is ie van de Hema?

4 likes

Yes!

8 likes

Deze! Hopelijk staan ze een beetje leuk onder m’n zomerkleding haha.

23 likes

image

image

Thuiswerkplek-upgrade!

24 likes

Vet toetsenbord, waar vandaan? :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Is een KBD67 Lite (R3), bij Candykeys besteld! Switches bij KeyGem, en ik moet nog keycaps bestellen maar die op het plaatje zijn geloof ik (neppe) GMK shoko’s

5 likes

Oh nostalgie een oude hemavloer.

7 likes

Heel leuk, ik moest wel een beetje lachen omdat ik nu een jong kind (aanname) voor me zie: “alsjeblieft pap, veel plezier met deze lectuur over de energietransitie”.

7 likes

Ik heb dit ook besteld! Benieuwd

7 likes

Oh ik weet niet beter haha, hoe is de nieuwe vloer? :joy:

1 like

Wij (oke niet meer wij, werk er niet meer) hebben volgens mij 3 jaar geleden verbouwd en zijn grote donkergrijze tegels geworden.

4 likes

66854_zoolove_spinning_wheel_zoolove_icon_2
Zorgtoeslag maar ff aan de hond opgemaakt :joy:

26 likes