De onderste 3. Wilde eigenlijk de bovenste, omdat die er klassiek uitzien, maar die zijn paperback en ben zo bang dat dat lelijk gaat worden. Dus dan maar de duurdere limited editions

Heeft dat handvat nog een speciale functie?
Als je het handvat indrukt ontploft er iets. Nee ik denk alleen zodat het makkelijker te verplaatsen is.
Ooh ik dacht voor vogels!
Ik zit al de hele dag tussen de papegaaien dus liever niet, tenzij het een raafachtige is.
En dit is echt goed spul. Had echt hele lelijke droge voeten gekregen op vakantie en heb dit nu twee keer aangebracht en werkt echt top.
Mijn huidige elektrische fiets heeft geen versnellingen. En na 12 jaar trouwe dienst ben ik echt toe aan een lichte snelle fiets.
Whut? Heb je al 12 jaar een elektrische fiets? Wist niet dat die dingen al zo lang bestaan! Veel plezier ermee, love elektrische fietsen
ja, ik heb Fibromyalgie en FNS en het is voor mij echt een hulpmiddel om nog te kunnen fietsen.
Ik had een bakbeest van een fiets om ook een kind op te vervoeren.
Maar die is nu ook groot genoeg
Dus bakbeest mag weg
Ik ook fibro, is echt fijn dat de wereld dan weer iets groter wordt hè?
Hoi fibromaatje
Ja!! Ik hoop straks heen en weer te kunnen naar het strand 10km (totaal 20)
Nu ik geen versnellingen heb maak ik teveel rotaties en dat is extra vermoeiend
Omg bedankt voor de tip! Hem em ook net besteld
Wat maakt deze tas zo bijzonder? Zijn er niet heel veel van dit soort tassen verkrijgbaar?
Je kunt hem ook makkelijk als rugzak en als tote dragen en er zit een laptopvak in. Ook is hij heel stevig, en dat voor maar 20 euro.
Ik ook. Heb ‘m niet echt nodig, maar opeens toch wel. Soort zomerversie van mijn huidige laptoptas. (Bestaat er zoiets als een zomertas?)
Haha zo ging het mij ook. Impulsaankoop maar een tote en rugzak ineen leek me ineens heeeeel handig voor vakanties etc
Vind ik wel! En beige kan ook prima in de winter
Beige is niet mijn kleur dus dacht kijk even op Vinted. Hij wordt daar in andere kleuren aangeboden van €40 tot €100
Ja same :(. Ik wil em ook liever in een andere kleur. We hebben een dure smaak blijkbaar