Volgens mij heb ik dit al een keer gepost, maar vergelijkbare modellen zijn bijvoorbeeld de Jack Wolfskin Piccadilly tas en de tatonka grip bag, ook in verschillende kleuren. De tatonka heb ik gehad en vond ik super chill (maar is helaas gestolen ) en nu heb ik die van Jack Wolfskin en die vind ik ook fijn!
Allemaal zonnecrème tubes van Dr. Leenarts. Nu 1+1 gratis op de website en ik kreeg met een kortingscode ook nog een gratis body crème. Echt een aanrader deze crème, ik doe het als dagcrème!
Ik ben al een jaar bezig met m’n vriend te overtuigen om een apparaat met bonenmaler te kopen zodat we niet elke keer onze handmaler moeten gebruiken (en 's ochtends voor werk te laat zijn om koffie te kunnen zetten). Mijn vriend wilde nooit, maar nu is ons espresso apparaat kapot dus perfect moment om deze te kopen .
Heerlijk!
Ik heb m in november meegehad naar de VS en kan bevestigen dat hij handig is voor vakanties!! Dat rechtvaardigt je impulsaankoop
Had hier al een sample van liggen, heerlijke geur inderdaad!
Meteen maar een full size besteld.
Ik heb deze nu bijna meer dan een jaar en ben er heel blij mee! (Enige is is dat ik niet weet hoe de lamp uitgaat en die dus permanent aan staat als ik fiets )
De verkoper legde uit dat de koplamp op de naafdynamo in het voorwiel werkt dus het ligt niet aan jou haha. Zal eens navragen of je dat handmatig uit kunt zetten
Deze wordt officieel verkocht als pennenhouder, maar hij is best wel lomp daarvoor. Ik ga er een plantje in doen!
Leuk! Is ie van de Hema?
Yes!
Vet toetsenbord, waar vandaan?
Is een KBD67 Lite (R3), bij Candykeys besteld! Switches bij KeyGem, en ik moet nog keycaps bestellen maar die op het plaatje zijn geloof ik (neppe) GMK shoko’s
Oh nostalgie een oude hemavloer.