Show je laatste aankopen #8

14 likes

Reservering voor een high tea dit weekend in het Shangri-La hotel, wil m’n oma die voor een paar dagen langskomt trakteren aangezien zij 1 van de redenen is dat ik nu in Parijs ben (heeft mijn opa daar leren kennen ook) :smiling_face_with_three_hearts:

82 likes

Ben benieuwd hoe deze bevalt. Ik ga van de zomer naar Parijs en wil een afternoon tea doen. Die van the peninsula zag er ook goed uit.

5 likes

De broek van het pak is net te kort :smiling_face_with_tear: en de gestreepte blouse en trenchcoat zijn iets te oversized, ga een maat kleiner halen.

De gele set is zo leuk en het onderstuk is een skort
Blauw hemd is prachtig
Groen en wit shortje geeft me iets te veel boxershortvibes.

29 likes

Wat tof de fruitschaal! Heb je een zoekterm voor marktplaats of linkje van een winkel toevallig? Leuk dat je hem zelf roze hebt gespoten.

2 likes

Omg die skort wil ik oooook, heb vorig jaar 4 shortjes bij H&M gescoord in de solden (waarvan 3 exact datzelfde linnenmix model als die laatste in je post maar dan andere kleuren/prints) en vind die echt heerlijk zitten en lekker luchtig! (En niet te kort :+1:)

6 likes

Dankje! Hij is van present time. Als je zoekt op present time fruitschaal of pt fruitschaal vindt je hem wel op meerdere sites.

7 likes

27 likes

Nest fruitschaal

19 likes

Na lang op aazen gevonden op Vinted

9 likes

Die rode jurk gaat jou echt zooo mooi staan ben nu al benieuwd naar outfitfotos!

1 like

10 likes

Waarom ben ik zo?! Ik heb al 3 paar :smiling_face_with_tear: maar dik in de sale dus samen kosten ze minder dan 1 normaal paar :upside_down_face:

En die felroze moeten sowieso mee naar Pinkpop

24 likes

Van See by Chloé. Kost een paar ribben maar dan heb je ook wat🥲

27 likes

Je kunt er toch weinig aan doen dat je geboren bent met een gat in je hand :crazy_face:

Maar wel toffe schoenen

6 likes

Oude waren echt aan vervanging toe en worden blijkbaar niet meer gemaakt :smiling_face_with_tear: Hopelijk krijg ik van deze ook geen blaren

ennnn als ik in Amsterdam ben kan ik het nooit laten om even langs Waterstones te gaan :nerd_face:

16 likes

Boeken

15 likes

Aaah thursday murder clubis zo leuk!!! Ik ben nu bezig in het vervolg en de schrijfstijl maakt me meteen blij

4 likes

Ik kan de naam van de auteur alleen maar in Marcel van Roosmalens stem horen sinds Weer een Dag hehe, maar lijkt me mooi allemaal!

4 likes

Jou review in het boekentopic had me ook overtuigd om m te kopen haha :smile:

2 likes