Show je laatste aankopen #8

Top!! Via m’n telefoon lukte het niet, maar laptop wel. Dankje :relaxed:

2 likes

Ik vraag mij weleens af waarom mensen vaak 4/5 tubes balsem kopen bij glossier. Maar daar weet jij dan vast het antwoord op haha. Ik zou waarschijnlijk een extra blushkleur of ander product kiezen ipv “dubbele” waar alleen de geur van verschilt.

Tiffany lampje :heart_eyes:

64 likes

Bij drie lipbalsems krijg je korting haha dus ik koop altijd standaard drie

4 likes

Haha ohhhh! Dan snap ik het beter. Zag het zo vaak voorbij komen!

2 likes

Aiayu

Colorful Standard

17 likes

Ik wilde nog een handig tasje voor festivals, en deze was maar 10 euro (in de sale bij Daily Paper zelf). Nu heb ik ook nog een hip tasje.

24 likes

Wat een koopje, ik ben geinfluenced door jou en heb hem ook gekocht. Had nog zo’n soort tas nodig

2 likes

Ooooh ik had de wekker gezet om 10 uur maar probeer nu met deze code, heel Chill! Zie alleen dat er geen kaarten voor het staan-vak meer te krijgen zijn (alleen golden circle) of zouden die nog komen?

2 likes

Trut

3 likes

Denk dat die al uitverkocht zijn, want ik kon in de ochtend nog voor beide staanvakken kiezen en in de middag nog voor 1 staanvak.

1 like

Jij influencer ik heb m ook gekocht. VERPLICHT TWINNEN

4 likes

Ik heb nu kaartjes gekocht voor Circus Maximus in Rome :smiley::smiley: als het lukt zo ook nog voor de arena, maar is geen must meer :smiley:

4 likes

Godver geen één past, nog iemand tips voor korte broekjes? Ze zaten of te strak of waren veel te hoog.

2 likes

Had ik laatst bij H&m ook al… Heb nu bij wehkamp een aantal besteld van verschillende merken (we en only) en die zitten wel lekker en goed!

5 likes

Drie verschillende webshops. Naamplaatje kwam schijnbaar helemaal uit Zweden, daarom duurde het zo lang.

13 likes

12 likes

Die ziet er chill uit! Waarvan is deze?

2 likes

Zalando

9 likes

Deze besteld naar aanleiding van een ander topic (weet niet meer welke :see_no_evil:)

16 likes