Beautybay! Na een maand zoeken bijna haha.
Oh van groen in huis toch? Echt heel leuk
Ja! Ik kon helaas niet naar hun fysieke markt (was echt 4,5 uur met het OV), dus dan maar zo
Niet aan mij gevraagd maar ik heb hem net bij 123hair besteld! Echt op veel sites uitverkocht.
Ohh wil je laten weten hoe die bevalt? Zie die reclame steeds en ben nu wel heel benieuwd haha
Ik zie deze ad ook steeds voorbij komen, en twijfel nu of ik hem ook wil hebben. Bevalt de broek nog steeds? Blijft hij mooi na het wassen? En hoe is de stof met het aantrekken van pluisjes/haren ed (want katten )?
Je vroeg het niet aan mij, maar ik heb hem nu denk ik een half jaartje. Ben er echt zo tevreden mee! Je kunt hem precies afstellen naar de gewenste dikte (en ook weer wat bijvullen als hij te plat wordt). Hij behoudt goed zijn vorm, en ik heb ook echt minder last van mijn nek / slaap beter dan eerst. @Geo
Zal ik doen! Ik heb m zelf ook op de gok besteld haha, maar het klinkt als een goed kussen.
Dit heerlijke bloemetjesgordijn van Msch Copenhagen
Pantalon van Modstrom. Vind dit zo’n fantastisch ding. Hij zit echt heerlijk high waisted, net een pyjamabroek, maar staat gewoon netjes en gekleed.
Shirtje van Msch Copenhagen
Sleehakken van Tommy Hilfiger
En op aanraden van een collega, deze muis, de logitech g703:
Ja deze heb ik ook en is eigenlijk behoorlijk veelzijdig en zit heel fijn.
@Solsikke Ik vond zelf maat 36 vallen als een uk 8.
Die trenchcoat is prachtig
Kaartjes! Ik zou eigenlijk alleen gaan, want niemand in de buurt die Bruce leuk vindt, maar uiteindelijk toch een vriendin kunnen strikken om mee te gaan Lekker fangirlen op Jake Clemons
Hoe heb je deze al kunnen kopen? ik zie in de presale alleen premium package tickets (of heb je deze?)
Met deze code!