Zag deze fruitschaal bij de serie Jos, maar helaas was de roze er niet meer. Heb nu de witte besteld op marktplaats en roze gespoten.
En twee spelletjes
En twee nieuwe posters (poster store en Mella mella)
Zag deze fruitschaal bij de serie Jos, maar helaas was de roze er niet meer. Heb nu de witte besteld op marktplaats en roze gespoten.
En twee spelletjes
En twee nieuwe posters (poster store en Mella mella)
bedankt voor de tip! ik heb hem ook besteld.
Was al even op zoek naar wat nettere sandaaltjes met hak en heb ze nu gevonden! (enkel nog op leren lopen hahah, het is m’n eerste paar ooit met dunnere hak)
Van Jonak, via Zalando Lounge, van 115 naar 45
Teeeee cuteeee
Ja die heb ik ook gekocht! Mega handig ding zeg. En deze leukerds waren ook weer op voorraad:
Dus die heb ik ook meegenomen!
Reservering voor een high tea dit weekend in het Shangri-La hotel, wil m’n oma die voor een paar dagen langskomt trakteren aangezien zij 1 van de redenen is dat ik nu in Parijs ben (heeft mijn opa daar leren kennen ook)
Ben benieuwd hoe deze bevalt. Ik ga van de zomer naar Parijs en wil een afternoon tea doen. Die van the peninsula zag er ook goed uit.
De broek van het pak is net te kort en de gestreepte blouse en trenchcoat zijn iets te oversized, ga een maat kleiner halen.
De gele set is zo leuk en het onderstuk is een skort
Blauw hemd is prachtig
Groen en wit shortje geeft me iets te veel boxershortvibes.
Wat tof de fruitschaal! Heb je een zoekterm voor marktplaats of linkje van een winkel toevallig? Leuk dat je hem zelf roze hebt gespoten.
Omg die skort wil ik oooook, heb vorig jaar 4 shortjes bij H&M gescoord in de solden (waarvan 3 exact datzelfde linnenmix model als die laatste in je post maar dan andere kleuren/prints) en vind die echt heerlijk zitten en lekker luchtig! (En niet te kort )
Dankje! Hij is van present time. Als je zoekt op present time fruitschaal of pt fruitschaal vindt je hem wel op meerdere sites.
Die rode jurk gaat jou echt zooo mooi staan ben nu al benieuwd naar outfitfotos!