Show je laatste aankopen #8

#dikkescrollvingers per ongeluk dus.

1 like

Sjaaltjes zodat ik niet mn hoofdhuid verbrand. Aangezien mn hoofd te groot is voor een hoed.

22 likes

Dit is de eerste keer dat ik daar wat bestel, dus ik hoop het ook :joy:

4 likes

Die onderste zijn wel sokken denk ik

33 likes

Nee die zijn voor om mn oren.

17 likes

Huh wat is er op die tweede foto gek gefotosjopt met die bank?

7 likes

Denk dat ze iets snel probeerde weg te retoucheren. Vlekjes, krasjes etc. En dan kun je dit soort dingen krijgen

2 likes

Verjaardagscadeautje voor mijn moeder

14 likes

Oh mooi! Welke is dit precies? En wat draag je er dan bij? :heart_eyes:

4 likes

Ik zweer ook echt bij deze tops en leef er dan ook in! Als een hyena blijf ik ook (in dezelfde kleuren) bijkopen zodra ze in de sale zijn. Voor het geval mijn kat er een haakje in maakt of ik er vlekken op maak. Ik doe ze in de zomer ook met een kimono combineren :star_struck:

7 likes

9 likes

25 februari 2023 :raised_hands:t2:

20 likes

Van de set alleen de rok

9 likes

Tnx to @Chicago

Jurkje van myjewelry

11 likes

Ik heb de steelbooks van Avatar: The Last Airbender ook, dus deze moest er eigenlijk ook nog komen:

21 likes

Mag ik vragen hoe de jurk valt? Ik twijfel welke maat ik moet nemen …

1 like

Ik heb maat 38 en zit vaak tussen S en M in. Van deze jurk heb ik een S genomen, dat stond het mooist vond ik. Is wel redelijk aangesloten dus als je het juist wat wijder wil zou ik voor een maat groter gaan.

4 likes

Oké Thanks!

5 likes

Echt enorm origineel haha. Taupe suede is nergens meer te vinden maar ik vond deze ook leuk

Kleur is veel meer neon in t echt, post t later vast nog wel in het nagellaktopic

13 likes

Het schoenenmerk Nelson heeft echt exact dezelfde instappers als die van Birkenstocks, in taupe suède. Ik heb ze daar 2 weken terug online besteld. Ze zijn €50 dus ook nog eens een stuk goedkoper :sweat_smile: en ik kreeg als nieuwe klant €10 korting op m’n eerste bestelling. En gratis verzenden. Dus ze waren maar €40 uit eindelijk :sunglasses: sinds ik ze heb loop ik nergens anders meer op haha. En ik heb al vaker echte Birkenstocks gehad (wel de sandalen) en qua voetbed of kwaliteit voel ik echt 0 verschil. Dus misschien zijn ze ook wat voor jou?

7 likes