Waarom ben ik zo?! Ik heb al 3 paar maar dik in de sale dus samen kosten ze minder dan 1 normaal paar
En die felroze moeten sowieso mee naar Pinkpop
Je kunt er toch weinig aan doen dat je geboren bent met een gat in je hand
Maar wel toffe schoenen
Oude waren echt aan vervanging toe en worden blijkbaar niet meer gemaakt

ennnn als ik in Amsterdam ben kan ik het nooit laten om even langs Waterstones te gaan
Aaah thursday murder clubis zo leuk!!! Ik ben nu bezig in het vervolg en de schrijfstijl maakt me meteen blij
Ik kan de naam van de auteur alleen maar in Marcel van Roosmalens stem horen sinds Weer een Dag hehe, maar lijkt me mooi allemaal!
Jou review in het boekentopic had me ook overtuigd om m te kopen haha
Wat een goeie tip!! Ik wist niet dat ze naar Nederland kwam. Ik heb ook gelijk kaartjes voor mij en m’n ouders gekocht als verrassing
Nieuwe tussenjas van Second Female. Gister opgeslagen en vandaag was ie voor de helft in de sale dus ja kon het niet laten.
Hele leuke fruitschaal! Mag ik ook vragen waar de tegels van zijn? Als je dat nog weet?
Ik was je foto ah bekijken en mijn vriend was eindelijk eens enthousiast of keukentegels 🥹 Vind ze ook erg leuk, dus miss komen er eens na 2 jaar haha
Waar is de sale?
Ah dat zou leuk zijn haha. Moest even zoeken maar het zijn de Tegels Olive Natucer Stowmix.
About You!
Nieuwe rugzak (van cowboysbag, van €160,- naar €75,-)
Dankjewel!
Fijnste kelnersmes ever