Show je laatste aankopen #8

Bovenste wil ik onder een zwarte jurk doen die best wel open is bij mijn decolleté, wat thuis niet erg is maar voor een bruiloft niet zo geschikt nu haha of andere nettere gelegenheden.

7 likes

Haha ik dacht dat er stoom uitkwam? Maar dat zal wel de vulling zijn :sweat_smile:

5 likes

Haha ja ze beelden uit dat het luchtdoorlatend is, denk ik

4 likes

Dit wil ik
Waar heb jij het gekocht?

4 likes

De transformatie tot comfortfoot is compleet.

15 likes

Cariuma catiba pro, zitten echt lekker en zijn duurzaam enzo

10 likes

Beautybay! Had geen geduld om te wachten tot de douglas het gaat verkopen.

4 likes

Maar je ziet wel de bh bandjes goed, of niet? Of vallen die precies een beetje weg? (Vind dat altijd een nadeel met dit soort hemdjes… het mooist als je geen extra bandjes ziet maar altijd strapless is ook niet fijn)

5 likes

Eindelijk mijn vriend kunnen overhalen nu hij in de sale is :grimacing:
Via WestwingNow

55 likes

Wauw! Mooi zeg

3 likes

Ooh, heel mooi! :heart_eyes:

5 likes

Ik dacht bij het zien van jouw aankoop: Oh dat matcht wel mooi bij mijn tvmeubel. Snel kijken. Ziet prijs laat maar. Wel heel mooi haha!

4 likes

Cadeau voor Vaderdag

18 likes

550x341

Jullie die lellike birkies ik sketchers.

18 likes

birkies, sketchers, crocs what’s next? Fitflops of ekte ecco’s, want die maken nu ook leuke dingen.

11 likes

Ik heb met mijn skechers sneakers echt nooit pijn aan m’n voeten en met m’n vans bijvoorbeeld kan ik niet meer van de pijn (ik heb vaak opstoten van plantar fascitits) dus love skechers

2 likes

zonneschermpje

37 likes

wat een stomme jurk. er staat viscose maar het voelde als naar synthetisch. Ook is de overlap minimaal, dus als ik ging zitten zat ik in mijn onderbroek.
retour gestuurd, en dat kostte mij ook nog eens de volle pond bij PostNL.

7 likes

Ik heb er zo’n hekel aan als webshops jou laten opdraaien voor de verzendkosten. Ben je gewoon 7 euro armer omdat het product niet was wat je verwachtte. Voel me dan extra genaaid: product niet leuk én 7 euro armer :rage:

2 likes

Dan bestel je toch niet online en ga je lekker passen in de winkel. Waarom zou de winkel hier wel voor moeten opdraaien?

43 likes